🤷♂️ Давно збирався зробити тематичні дайджести для швидкого доступу. Ось для початку впорядкував у вигляді швидких лінків основні публікації, що формують теоретичну базу ігрофікації.
👉 Конспект лекцій онлайн-курсу Кевіна Вербаха «Gamification»
#1: Навіщо вивчати ігрофікацію.
#2: Чим ігрофікація не є та що таке гра.
#3: Думай як ігродизайнер.
#4: Ігрові елементи.
#5: Психологія мотивації, біхевіоризм.
#6: Психологія мотивації, теорія самовизначення.
#7: Фреймворк розробки ігрофікованих систем Кевіна Вербаха.
#8: Чи потрібна вам ігрофікація.
#9: Ігрофікація та зміна поведінки.
#10: Ігрофікація на робочому місці.
#11: Критика.
#12: Далі за межами основ.
👉 Конспект книги Ю-кай Чоу «Gamification Book: Actionable Gamification – Beyond PBLs»
#1: Окталіз: вступ.
#2: Лівопівкульні та правопівкульні, чорні та білі мотиватори.
#3: Прихований дев’ятий основний мотиватор.
#4: Явна і прихована ігрофікація. Сфери застосування.
#5: Мотиватор 1. Епічне значення та епічне покликання.
#6: Мотиватор 2. Розвиток та досягнення (звершення).
#7: Мотиватор 3. Творчість та зворотний зв’язок.
#8: Мотиватор 4. Право власності та володіння.
#9: Мотиватор 5. Соціальний вплив і спорідненість.
#10: Мотиватор 6. Дефіцит та нетерплячка.
#11: Мотиватор 7. Непередбачуваність та допитливість (цікавість).
#12: Мотиватор 8. Втрата та ухилення (уникнення).
👉 Окремі тематичні публікації
🔸 20 ігрофікаційних інструментів для мотивації ваших працівників.
🔹 13 результатів та 3 ризики від впровадження ігрофікації у вашій організації чи в бізнесі.
🔸 Внутрішні ігри: 12 способів перетворити нудні рутини на гру.
🪧 P.S. Пост буде доповнюватись, тож можна закладати в закладки. А щоб не пропускати свіжі публікації — підписуйтесь на телеграм-канал проекту: Game It.