Мої Проекти

Що зробив, що роблю і що лежить в шухляді на майбутнє. Сторінка регулярно оновлюється та доповнюється.

Дата оновлення: 25.04.2024.

Кольорові кружечки щось значать:

  • 🟢 — відбувся реліз, проект успішно завершений або успішно розвивається;
  • 🟡 — проект в активній розробці або вже тестується;
  • 🟠 — проект на старті розробки;
  • 🔵 — проект на паузі;
  • 🟣 — поки є тільки ідея.
  • 🆕 — квадратик показує що змінилось після останнього оновлення.

Світ Громад

Настільна кооперативна гра-тренінг, яка симулює життя та розвиток громади. Перемогти можна лише кооперуюись та співпрацюючи.

Статус 🟢 видано. Віддруковано та реалізовується третє видання «Світ громад: Акселератор ІІІ». Придбати можна у нашому інтрнет-магазині.

Роль: співавтор, ігроінженер.

Ідея. Розробка виникла як підручник з громадянської освіти та каталог інструментів розвитку громади для молодих політиків місцевого самоврядування.

Еволюція. На сьогодні відомо та описано понад 100 способів використання гри Світ Громад у різних сферах роботи із спільнотами; сертифіковано понад 330 майстрів гри, в тому числі у Грузії та Молдові.

Мовні версії: українська, англійська (теж доступна в інтернет-магазині), румунська

Видання: “Акселератор” (2017), “Конкуперація” (2018), “Акселератор ІІІ” (2021).

Тематичні додатки (не самостійні продукти):

Громада, що навчається — тематичний додаток до гри Світ Громад про навчання впродовж життя. Розроблено спільно із експертним та партнерським середовищем DVV International Україна. Додаток інтегровано в основну гру у третьому виданні.

UseReUse — тематичний додаток до гри Світ Громад, що пропагує ощадне споживання та раціональне використання доступних ресурсів у громаді. Розроблено в рамках реалізації проекту Summer Youth Acceleration Programm.

Молодіжна рада — тематичний додаток до гри Світ Громад, що вводить механіку молодіжної ради та реалізації молодіжних політик у громаді. Додаток інтегровано в основну гру у третьому виданні.

Інклюзивність — тематичний додаток до гри Світ Громад, що вводить рольові поведінкові моделі людей з інвалідністю та додає інфраструктурні проекти, спрямовані на підвищення рівня інклюзивності публічних просторів у громаді. Додаток інтегровано в основну гру у третьому виданні.

🆕✵ Громада без бар’єрів — тематичний додаток до гри Світ Громад, що значно розширює додаток Інклюзивність.

Світ Громад: Калуш — експериментальна локалізація гри під конкретну громаду. Напрямок тестується.

Партійний ривок — спеціальний ігровий сценарій для планування та стимулювання розвитку партійних осередків політичних партій.

4.5.0. — спеціальний ігровий сценарій про життя громади в умовах воєнної загрози.

Громада незламних — спеціальний ігровий сценарій про життя громади в умовах війни. Детальніше тут.

Моделювання місцевих рішень

Новий формат на основі гри «Світ Громад» для ініціативних груп та залучення спільнот з допомогою ігрових сценаріїв.

Статус 🟢 видано (детальніше тут). Формат передбачає залучення через ігрові сценарії до спільної роботи роботи групи 30-100 осіб.

Роль: співавтор розробки.

Ідея. Це — симуляційна гра в стилі government simulation game для цілісного розуміння інтересів та цілей різних груп стейкхолдерів щодо будь-яких питань розвитку територіальної громади, регіону, професійної чи соціальної спільноти.

Наступні кроки: організація симуляційних ігор для різних спільнот.

Fix It

Методичний збірник, у який увійшли 100 моделей та способів використання гри «Світ Громад».

Статус 🟢 видано. Збірник можна вільно завантажити за нашого інтернет-маркета усім, хто має доступ бодай до одного примірника гри «Світ Громад».

Роль: співатор концепції, координатор розробки та випуску.

Ідея. Кожна модель виписана як «таблетка», яка «лікує» (виправляє) щось у якомусь із середовищ, де ми живемо, працюємо, відпочиваємо. Там де ми взаємодіємо з іншими людьми. Це може бути професійна спільнота, трудовий колектив, територіальна громада, співвласники багатоквартирного будинку, шкільна спільнота, бізнес-партнерство тощо.

Наступні кроки. З самого початку була думка відразу вийти у друкованому форматі. Але паперова криза і війна завадили цьому. Зараз є в запасі кілька тестових паперових примірників, якщо вам захочеться таку собі — пишіть або шукайте на нашому інтернет-маркеті.

Моя Сімейна Молочна Ферма (Моя СМФ)

Настільна освітня бізнес-стратегія, яка навчає основним аспектам, можливостям та ризикам такого типу сімейного підприємництва як сімейні молочні ферми.

Статус 🟢 видано. Перший наклад віддруковано та розповсюджено у десятках громад, місцева влада у яких, проявляла найбільший інтерес до проекту розвитку сімейних ферм на своїй території.

Роль: керівник проекту, ігроінженер.

Ідея. Розробка освітньої гри стала одним із перших етапів тривалої співпраці з компанією УкрМілкІнвест, які, власне, і виступили замовником такого інструменту. Його основна мета — прискорити відбір та навчання сімей, які мають бажання та готовність отримати інвестиції під свою СМФ.

Наступні кроки. Зараз запасів на складі вже немає. Після перемоги у війні, імовірно, потрібно буде переглянути ряд механік та наповнення гри, актуалізувати цифри та підходи перед друком нового накладу. Є думка розділити функціонал на два продукти: один, швидкий, для залучення, а поточний — для навчання.

54 професії ХХІ століття

Колода покерних карт зі змістом. Окрім, власне, звичайних ігрових карт, продукт містить доступ до профорієнтаційного курсу на 54 професії.

Статус 🟢 видано. Карти у вільному продажі. В тому числі можна купити собі чи на подарунок у нашому інтернет-маркеті.

Роль: автор та керівник проекту.

Ідея. Спочатку це мали бути просто сувенірні карти. Потім, з’явилась ідея доповнити їх чимось корисним, наприклад професіями майбутнього. І так, крок-за-кроком, продукт обріс повноцінним он-лйн кусом на 54 уроки про 54 професії.

Додатково. Тут на блозі можна почитати про історію продукту і вивчені уроки під час розробки та видання цих карт, було весело: https://gameit.tech/product-history-sense-cards-54-professions/

На емоціях

Це колода карт, що складається із 70 емоцій та емоційних станів і 10 ігрових моделей їх використання (в перспективі — безлічі моделей).

Статус 🟢 видано. Тепер кожен може собі придбати колоду карт або карти+навчальний курс на здобуття мікрокваліфікації «Ментор з емоційної компетентності».

Роль: ментор.

Ідея. Авторка ідеї та концепції Катерина Білохвіст. В першу чергу продукт придумувався для молодих людей, які залучені в громадську та волонтерську діяльність або просто ведуть активний спосіб життя і цікавляться собою та власним емоційним розвитком. Вийшло все значно поліфункціонально, детальніше тут: https://gameit.tech/on-emotions-first-post/.

Наступні кроки. Вже є ідея та концепція щонайменше двох додатків (розширень) до цього продукту. Новини згодом.

Україна: Спадщина

Колекційна етнографічна гра про нашуспадщину

🆕 Статус 🟢 видано.

Роль: ментор.

Ідея. Детально про проект у великому інтерв’ю з авторкою Іриною Лавровою: Гра «Україна: Спадщина» – це знайомство із самими собою.

Наступні кроки. Продажі.

Кришталевий Маяк

Навчальна гра для підлітків на тему доброчесності.

🆕 Статус 🟢 видано.

Роль: автор гри, розробник.

Ідея. Детальніше тут: https://gameit.tech/righteousness-mission/

Наступні кроки. Поширення.

Game It

Фреймворк по розробці ігрових та ігрофікаційних рішень.

Статус 🟡 тестування навчальної програми.

Роль: автор і керівник проекту.

Ідея. Протягом останніх років неодноразово траплялись звернення про розробку якихось ігрових рішень. Як правило процес розробки тривалий і не дешевий. Крім того, протягом року одна команда може випустити максимум два нових продукти (рівня Світу Громад). Тож виникла ідея «запакувати» власний досвід у зручний покроковий інструмент. Так народився Game It — набір базових правил, елементів, структур, принципів, використовуючи які у певній послідовності та певних комбінаціях, на виході можна отримати, якщо не повністю готове ігрове рішення, то дуже фундаментально пропрацьовану концепцію, яка потребуватиме лише тестування та косметичної доводки. Детальніше про концепцію можна прочитати тут: https://gameit.tech/game-it-conception/.

Наступні кроки. Концепт-дизайн та прототип для тестування.

Be Ready

Освітня сторітелінгова гра, яка занурює в атмосферу війни щоб підготувати гравців до найсерйозніших криз.

Статус 🟠 розвиток концепції та напрацювання контенту. Розробка трвиає, в тому числі, як зразок по використанню ключових елементів з майбутнього фреймворка Game It. Така собі розробка і тестування двох продуктів одночасно.

Роль: автор і керівник проекту.

Ідея. Це набір дуже практичних вправ та рекомендацій (домашніх завдань), які ми, українці, рекомендуємо пройти щоб стати готовими до такого потрясіння як війна більше, ніж ми самі були. Мова не про геополітику, а про готовність окремої людини чи сім’ї. Детально про концепцію тут: https://gameit.tech/be-ready-idea/.

Наступні кроки. Після детального опису концепції перейдемо до накопичення та оформлення контенту. Потім дизайн і прототип.

Їдломарафон

Розважальна карткова гра за мотивами книги Євгенії Кузнєцової «Готуємо в журбі».

Статус 🟠 прототипування та підготовка до кампанії передпродажу.

Роль: автор і керівник проекту.

Ідея. Після успіху книги, до якої я маю часть бути причетним в якості інвестора, захотілось розвинути екосистему цього неймовірно атмостферного видання. Так виникла ідея розважальної гри за мотивами «Готуємо в журбі».

Наступні кроки. Через війну нам довелось призупинити напрацювання контенту. Тож відразу після відновлення розробки, це буде головним завданням плюс підбір ілюстрацій.

(Пере)Збери сім’ю

Комунікативна, рефлексивна і, при цьому, весела гра для двох.

Статус 🔵 концепція.

Роль: співавтор.

Ідея. Ми живемо в країні, де низький рівень сексуального виховання дуже «влучно» множиться на табуйованість внутрісімейного життя та консервативність у сімейному будівництві. Розірвати ці пласти не надто продуктивних традицій не просто. Тому, виникла ідея обіграти. Дати можливість сімейним парам чи парам, що тільки прагнуть стати сім’єю, провести самодіагностику. Без сторонніх вух, очей та порад. Самостійно розібратись у своїх сильних сторонах, ризиках, життєвих поглядах. І головне — зрозуміти, чи можна саме з цією людиною будувати і реалізовувати довгострокові плани. А сім’я це точно надовго.

Наступні кроки. Проект зупинився в ковідний локдаун через фінансові та організаційні труднощі, що виникли у потенційних інвесторів. Продукт складний, потребує врахування значної кількості найрізноманітніших підходів та концепцій. Десь зустрічав публікацію, що війна спровокувала ріст кількості розлучень. Хто знає, можливо, ідея, як ніколи, на часі.

Шко-ло-ло: доведи їх до сказу

Рольова гра для батьків, вчителів та учнів для розвитку взаєморозуміння та налагодження співпраці в навчальному процесі.

Статус 🔵 концепт-дизайн.

Роль: автор і керівник проекту.

Ідея. Гра на трьох. Хтось грає за вчителя, хтось за батька чи матір, хтось за учня. В ідеалі, щоб гравці грали не свою природню роль. Адже, часто буває, що вчителі не розуміють дітей, батьки — вчителів, діти — взагалі нічого не розуміють. То чому б не одягнути на себе чужу роль і не зрозуміти мотивацію та дії один одного?

Наступні кроки. Розробка призупинилась головним чином через те, що концепція не викликала якогось, більш-менш, осмисленого зацікавлення зі сторони вчителів. Можливо, проект і відновиться на фоні серйозних ковідних, воєнних та повоєнних трансформацій в освітній сфері.

Твоя остання гра

Стратегія, що допомагає підготуватись до смерті.

Статус 🔵 розгорнута концепція. Детальніше тут.

Роль: співавтор.

Ідея. Гра, яка б допомагала людям підготуватись до кінця свого власного життя, виникла десь 3,5 роки тому. Тоді вона лоскотала нерви. Зараз вона виглядає надто актуальною. Тема смерті дуже табуйована в нашому суспільстві і більшість людей воліють жити так ніби є безсмертними. З іншої сторони, померлому, загалом вже байдуже. Тож головна ідея, це не так психологічно підготувати себе до своєї скінченності як організаційно зробити все можливе, щоб для рідних і близьких ця втрата пройшла з мінімальними стресами.

Наступні кроки. Розвиток концепції планується у цьому блозі найближчими тижнями.

Win-Так

Гра-тренажер, що тренує навчики домовлятись.

Статус 🔵 концепція.

Роль: співавтор та керівник проекту.

Ідея. З моменту запуску власного підприємства, ми не одноразово стикались із ситуацією, коли ми думали, що договір (домовленість) укладено, а потім виявлялось, що ні. І навпаки. І тут ми задумались, які є фактори та практичні навички, що не тільки допоможуть чітко ідентифікувати на якому етапі домовленостей ви знаходитесь з контрагентом, а й сприятимуть розвитку самої навички домовлятись та укладати договори. Це має стати ідеальним тренажером для менеджерів з продажу ;).

Наступні кроки. Тут теж був потенційний інвестор і партнер але якось не зрослось, а потм забулось. От тільки зараз згадав. По ідеї, розробка не складна і її можна було б вивести на прототип за кілька місяців. Головне тут — мати простір для тестування. Когось із розвиненим відділом продажів чи залучення.

Я — інвестор!

Гра-тренінг з фінансової грамотності, що повністю базується на українських реаліях та фінансових інструментах.

Статус 🟣 ідея.

Роль: автор.

Ідея. Тема фінансової грамотності, як завжди, популярна. Одне діло, грамотно поводитись із фінансами. Інше — інвестувати. Більшість компаній на цьому ринку пропонують інструменти з порогом входу 5-10 тисяч вічнозелених. А що робити тим, хто готовий розпочинати зі 100 баксів? Які інструменти доступні в Україні? З чого можна розпочати і до чого можна прагнути?

Наступні кроки. Маю на примітці кілька шкіл, що навчають інстурментам та механізмам фінансової грамотності, заощадженням та інвестиціям. Якщо вдасться домовитись за експертну підтримку — можна виписувати концепцію і пірнати в розробку.

Кого ви лікуєте?!

Гра-тренінг, завдання якої – формування усталених поведінкових звичок в лікарів щодо ефективної комунікації з відвідувачами та клієнтами медичних закладів для якісного надання сервісних послуг.

Статус 🟣 ідея. Детальний опис тут.

Роль: співавтор концепції.

Ідея.

Для менеджменту — показати заклад для потенційних клієнтів як місце, де їх зустрінуть «люди», які знаються на медицині і готові почути (а не «напівбоги», яких важко зрозуміти).

Для лікаря — усвідомити, що медицина це сфера послуг. І в сучасному світі в конкурментній боротьбі перемагає той, хто надає найкращий сервіс.

Люди мають знати, що регулярне користування профілактичними сервісами медичних закладів вплине на ріст якості та тривалості їх життя. Це не боляче, не страшно і, головне, не принизливо.

Якщо лікарі та медичний персонал зможуть систематично використовувати настільну гру-симулятор «Кого ви лікуєте!?» (робоча назва), яка розкриває сучасні підходи до розуміння взаємин «лікар-пацієнт», «лікар-лікарня», «лікарня-клієнт», то це дозволить:

Наступні кроки. Ідея поки в шухляді, чекає на медичні заклади, які готові в такий спосіб трансформовуватись.

Де моя пенсія?!

Спеціалізований ігровий інструмент у форматі настільної гри, завдання якого формувати усталені поведінкові звички та установки в дорослих людей та у молоді, щодо можливостей гарантувати собі фінансово безпечне майбутнє та теперішнє у час виходу та перебуванна на пенсії.

Статус 🟣 ідея. Детальний опис тут.

Роль: співавтор концепції.

Ідея. Ключовий виклик — знизити тиск соціальних гарантій на бюджет і як наслідок на економіку за рахунок перелаштування громадян з патерналістської поведінки «держава мені винна» на усвідомлену «я самостійно можу і знаю як забезпечити фінансово безпечну старість».

Додатковий бонус: зниження фіскального навантаження на ВВП дасть суттєвий поштовх для розвитку економіки і добробуту працюючого населення.

Наступні кроки. Пошук партнерів та інвесторів.