Це завершальна частина марафону публікацій збірника ігрових механік. Але, звісно, механік існує значно більше. Згодом будуть додаватись спеціальні тематичні підбірки. Найближча з них – підбірка ігромеханік для карткових ігор вже майже готова, не перемикайтесь.
Попередні розділи: 1-10 , 11-20 , 21-30 , 31-40 , 41-50 , 51-60 , 61-70 , 71-80 , 81-90 , 91-100 , 101-110 , 111-120 , 121-130 , 131-140 , 141-150 , 151-160 , 161-170 , 171-180 .
181. Trading / Торгівля. Гравці можуть торгувати активами безпосередньо один з одним, а не через ринок.
182. Traitor / Зрадник. Гру із зрадником можна розглядати як різновид командної гри, або як кооперативну гру з механізмом зради. Зрадники зазвичай перемагають, за умови невдачі для гравців. Зрадники починають гру з прихованими ролями або отримують такі завдання під час гри.
183. Variable Phase Order / Змінний порядок фаз. Змінний порядок фаз означає, що ходи можуть гратися не так, як до і/або після. Більшість ігор з обмеженою дією та будь-яка гра без статичного порядку ходу підпадають під цей «механізм». Використання змінного порядку ходу гравців не є іграми зі змінним порядком фази.
184. Variable Player Powers / Змінна сила гравця. Змінні сили гравця — це механіка, яка надає гравцям різні здібності та/або шляхи до перемоги. Наприклад один гравець контролює одну потужну фігуру, а інший грає багатьма слабшими юнітами. Чистий ефект – збалансована гра.
185. Variable Set-up / Змінні налаштування. Початковий стан гри змінюється від гри до гри через зміни спільних ігрових компонентів, таких як карта, та/або зміни початкових налаштувань гравців, ресурсів, цілей тощо.
186. Victory Points as a Resource / Бали перемоги як ресурс. Переможні бали можна витрачати як валюту для впливу на стан гри.
187. Voting / Голосування. Гравці голосують за те, чи відбудеться запропонована дія чи ні. У більшості ігор із цим механізмом кожен гравець має один голос. Однак деякі, як-от Junta, дають гравцям різну кількість голосів залежно від їх позиції на дошці чи питання, за яке голосується.
188. Worker Placement / Розміщення робітників. Гравці розміщують фішки (зазвичай класичний «міпл»), щоб ініціювати дію з доступного набору, доступних усім гравцям, як правило, одну за раз і в порядку черги. Деякі ігри досягають того самого ефекту навпаки: хід починається з областей дії, заповнених маркерами, на які гравці претендують за певну плату. У кожного гравця зазвичай є обмежена кількість міплів для участі в процесі, хоча їх кількість може збільшуватися в ході гри.
189. Worker Placement with Dice Workers / Розміщення рбітників дайсами. Робітники представлені кубиками, значення пунктів яких впливають на гру.
190. Worker Placement: Different Worker Types / Розміщення робітників: різні типи робітників. Робітники можуть відрізнятися за здібностями, або можуть бути покращені чи послаблені, або дійсні для розміщення в різних зонах чи будівлях.
191. Zone of Control / Зона контролю. Простір, що прилягає до підрозділу, впливає на здатність противника рухатися або атакувати.
🏁 Завершення цього марафончику зовсім не означає вичерпання тематики. Підписуйтесь на телеграм-канал Game It , ще багато буде усілякого ігромеханічного.