[довідник] Ігрові механіки в схемах (51-60)

M 053

Наступні 10 ігрових механік.

Попередні розділи: 1-10, 11-20, 21-30, 31-40, 41-50.


m_051
051. Different Dice Movement / Пересування різними кубиками. Для пересування використовуються різні кубики залежно від місця, часу чи стану гри.
m_052
052. Drawing / Малювання. Гравці малюють малюнок, а інші гравці вгадують, що малюнок має зображати. Це відрізняється від лінійного малювання, де малюються нерепрезентативні лінії, як правило, для з’єднання точок (як у грі в крапки).
m_053
053. Elapsed Real Time Ending / Закінчення заданого часу. Гра закінчується після того, як мине заданий час. Під час гри окремі гравці можуть мати різні ходи або гра може бути одночасною, коли всі гравці грають одночасно. Іноді це доповнюється звуковою доріжкою таймера із сигналами.
m_054
054. Enclosure / Корпус (зона). В таких іграх гравці розміщують або пересувають фігури, щоб оточити зони безперервно своїми фігурами. Найстарішою та найвідомішою грою цього типу є, звичайно, Го. Огородження зони відрізняється від більшості зон/впливу, оскільки гравці фактично створюють зони на дошці під час гри, тоді як у більшості ігор впливу фактичні області вже існують, і гравці просто змагаються за контроль над ними.
m_055
055. End Game Bonuses / Бонуси в кінці гри. Гравці заробляють (або втрачають!) бонусні очки перемоги наприкінці гри на основі виконання умов перемоги.
m_056
056. Events / Події. Дії відбуваються поза контролем гравців, які викликають миттєвий ефект, змінюють стан гри або впливають на подальші дії.
m_057
057. Finale Ending / Фінальне завершення. Коли основна гра закінчується, проводиться спеціальна міні-гра для визначення переможця.
m_058
058. Flicking / Штовхання (перегортання). Один або кілька гравців мають виконати якусь фізичну дію щоб визначити результат дії.
m_059
059. Follow / Слідування. Один гравець вибирає дію. Потім інші гравці можуть виконати цю дію або її модифіковану версію.
m_060
060. Action Timer / Таймер дії. Гравці розміщують свої таймери на місцях дій і фігурах і виконують дію. Коли таймер закінчиться, його можна перемістити в інше місце, щоб виконати цю дію. Поворотів немає; гравці, як правило, можуть переміщати свої власні таймери в будь-який час після їх закінчення.

☄️ Щоб не пропустити чим це все закінчиться — запрошую підписуватись на телеграм-канал Game It.