[довідник] Ігрові механіки в схемах (41-50)

M 047

Наступні 10 ігрових механік.

Попередні розділи: 1-10, 11-20, 21-30, 31-40.


m_041
041. Cooperative Game / Кооперативна гра. Мої улюблені ігри. Гравці координують свої дії для досягнення загальних умов виграшу. Гравці виграють або програють разом, по суті, граючи проти самої гри.
m_042
042. Crayon Rail System / Система кольорових доріг (огорож). Crayon Rail System є підкатегорією Route/Network Building. В іграх цього типу використовують кольорові олівці або інші непостійні методи створення сполучних ліній на дошці, які часто можна стирати.
m_043
043. Critical Hits and Failures / Критичні удари та невдачі. Гральні кубики кидаються (або використовуються інші методи рандомізації ходу), і ті, що перевищують цільове число, приносять успіх. Певні кидки (зазвичай найвищі та/або найнижчі на кубику) призводять до додаткового успіху або надзвичайної невдачі.
m_044
044. Cube Tower / Башта кубиків. Дії визначаються через кидання кубиків у вежу та за результатами, що позначаються кубиками, які вилетіли з вежі. Кубики, які застрягли, можуть вийти під час майбутніх дій і вплинути на них. Це, по суті, особлива форма спільної колоди та рандомізації дій, що реалізована за допомогою спускної вежі, яка також використовується з метою мінімізації впливу особистої майстерності при киданні кубиків.
m_045
045. Deck Construction / Складання колоди. На першому кроці або перед початком гри гравці створюють колоду, яку вони використовуватимуть.
m_046
046. Deck, Bag, and Pool Building / Формування колоди, набору. Гравці розігрують карти з окремих колод, прагнучи отримати нові карти та почергово грати своїми колодами, покращуючи їх з часом шляхом отримання чи вилучення карт.
m_047
047. Deduction / Дедукція. Гравці намагаються визначити приховану інформацію за підказками.
m_048
048. Delayed Purchase / Затримана покупка. Придбані (здобуті, вибрані) предмети не потрапляють у гру одразу, а надходять у майбутньому ході.
m_049
049. Dice Rolling / Кидання кубиків. Це ігровий механізм, який можна використовувати для багатьох речей, але рандом є найбільш очевидною ціллю.
m_050
050. Die Icon Resolution / Рішення за піктограмою. Гравець кидає кілька власних кубиків з піктограмами щоб вирішити результат події, варіант власного ходу чи результат конфлікту. Для успіху результат такого кидка повинен відповідати наперед встановленим символам (набору символів).


🕵 Щоб не пропустити чим це все закінчиться — запрошую підписуватись на телеграм-канал Game It.