10 факторів, що роблять настільну гру чудовою

Post Cover

В нашій не постійній рубриці рефлексії, Свіже відео від BGG (Board Game Geek) із братами Мерф. У цьому епізоді Майк і Нік діляться своїми думками про 10 речей, що роблять настільну гру чудовою! Мова не так про механіки, як про загальні характеристики, на які звертають увагу «просмалені» ігромани.

Коротко, ключові тези з відео:

#10 – Помістіть гру в коробку. Якщо ви плануєте розвивати гру, подумайте про це заздалегідь і залиште в коробці трохи місця на виріст, щоб користувачу потім було легко все зібрати в одну коробку. З іншої сторони – не в усіх є велетенські кімнати для зберігання невиправдано великих коробок з малою кількістю ігрового реквізиту. 

#9 – Багатофункціональні картки. Круто, коли на одній і тій самій карті є і якась подія, і підказки і можливості для апгрейду.

#8 –  Варіативні налаштування для початку гри. Різноманітність в формуванні стартових умов круто нарощує реіграбельність.

#7 – Підказки та шпаргалки. Допоможіть гравцям в зручній формі отримувати підказки про ігрові послідовності, іконографіку та інші важливі речі, які не відразу вдається тримати в пам’яті.

#6 – Мистецьке виконання. Це справді круто, коли над атмосферою в грі добряче попрацювали талановиті ілюстратори.

#5 – Короткий час простою. Не дозволяйте гравцям по пів години чекати власного ходу. І якщо така механіка виправдання – займіть цю перерву чимось корисним: нехай щось рахують, планують, взаємодіють між собою, але тільки не чекають свого ходу.

#4 – Масштабованість. Не всі мають доступ до багатолюдних клубів любителів настолок. Тож, хорошою практикою розробників є подбати про тих, хто хотів би зіграти в вашу гру удвох чи утрьох.

#3 – Зрозумілий графічний дизайн. Іконки, стрілочки, читабельні тексти – все має бути доречним, видимим та логічним.

#2 – Різноманітність. Ми живемо в глобальному світі і гра буде виглядати крутою, якщо ми подумаємо про те, щоб в неї змогли грати усі хто побажає, з будь-якої країни та культури. І щоб сама гра наповнювалась контентом про різних людей, різні місця та культури.

#1 – Асиметрія. Гра буде кращою (не завжди це виправдано, але все ж) якщо ігрова «сила» гравців буде різною. Різні ролі з різними сильними та слабкими сторонами чи сильніші і слабші ролі – все це додає реіграбельності і азарту.


🧃 Щоб рефлексувати над усяким ігровим разом і регулярно — підписуйтесь на телеграм-канал Game It.