[довідник] Ігрові механіки в схемах (91-100)

M 100

Наступні 10 ігрових механік.

Попередні розділи: 1-10, 11-20, 21-30, 31-40, 41-50, 51-60, 61-70, 71-80, 81-90.


m_091
091. Market / Ринок. Гравці можуть купувати або продавати ресурси на ринках, де ціни та кількість можуть змінюватися. Це основна особливість економічних ігор, але іноді може бути вторинним механізмом в інших іграх, наприклад, в стратегіях.
m_092
092. Matching / Зіставлення. Гравці повинні зробити свій наступний хід чи розіграш гру, зіставивши функцію ігрового об’єкта з попереднього ходу чи розіграшу. Це часто використовується в таких іграх, як UNO, де кількість або колір/масть повинні бути відповідними.
m_093
093. Measurement Movement / Вимірювання Дистанції Руху. Фігури можна пересувати на певну відстань, виміряну лінійкою. Через проблеми з точністю це іноді може призвести до розбіжностей між гравцями щодо справжнього діапазону можливого руху.
m_094
094. Melding and Splaying / Злиття та розпилювання. Набір карт, які мають якесь співвідношення між собою, що дозволяє розігрувати їх за столом або зараховувати залікові бали, є злиттям. Коли ви розкладаєте ці карти, те, як вони розпилюються або накладаються одна на одну, іноді може виявити або приховувати певні можливості чи атрибути.
m_095
095. Memory / Пам’ять. Мова йде про випадки, коли якась ігрова інформація є прихованою, але яку можна відстежити. При цьому, таке відстеження дає гравцям перевагу.
m_096
096. Minimap Resolution / Рішення на мінікарті. Коли виникає конфлікт, фігури переміщуються на окрему спеціальну дошку (ігрову мінікарту) для вирішення.
m_097
097. Modular Board / Модульна дошка. Гра відбувається на модульному ігровому полі (дошці), яке складається з кількох частин, часто плиток або карток. У багатьох іграх розміщення модулів дощок є випадковим, що дає різні можливості для стратегії та дослідження. Деякі ігри цієї категорії мають кілька дощок, які не використовуються одночасно, зберігаючи простір на столі. Невикористані дошки залишаються поза грою, доки не знадобляться.
m_098
098. Move Through Deck / Рух крізь колоду. Гравці пересуваються колодою карт. Зазвичай мета полягає в тому, щоб досягти дна, знайти й перемогти боса або просто знати, коли потрібно вийти з гри.
m_099
099. Movement Points / Бали руху. Фігурі (фішці) надається певна кількість балів, які потрібно витратити на рух. Це часто зустрічається в різноманітних іграх, але особливо у військових, де різні місця можуть коштувати по-різному для різних юнітів.
m_100
100. Movement Template / Рух по шаблону. Наперед встановлений шаблон руху для фігури чи юніта використовується, щоб визначити, куди може рухається ця фігура (наприклад, хід конем).

💯 Щоб не пропустити нові публікації – підписуйтесь на телеграм-канал Game It.