[довідник] Ігрові механіки в схемах (141-150)

M 143

Ще 10 ігрових механік. Вже 15-й розділ з запланованих 20.

Попередні розділи: 1-10, 11-20, 21-30, 31-40, 41-50, 51-60, 61-70, 71-80, 81-90, 91-100, 101-110, 111-120, 121-130, 131-140.


m_141
141. Roll (Spin and Move) / Кидок (крути та рухайся). Ігри з кидком/обертанням і переміщенням – це ігри, в яких гравці кидають кубики або обертають рулетку та переміщують ігрові фігури відповідно до результатів, що випали. Цей термін часто вживають принизливо, щоб натякнути на те, що в таких іграх немає потреби думати. Однак такі ігри, як Нарди, містять цю механіку як тактичний елемент.
m_142
142. Rondel / Рондель. Доступні дії представлені у вигляді сегментів на колі. Кожен гравець має один або кілька жетонів на секторах Ронделя. У свій хід вони можуть рухати свій жетон навколо Ронделя та виконувати дію, позначену сектором, де вони зупиняються. Як тактичний елемент присутній, наприклад, у відомій освітні грі “Грошовий потік”.
m_143
143. Scenario, Mission, Campaign Game / Сценарій, Місія, Кампанія. Ігрова система, яку можна застосувати до різних карт, стартових ресурсів і позицій і навіть до різних умов виграшу та програшу. Ці змінні умови можна об’єднати в ширший наратив чи кампанію, або вони можуть бути повністю від’єднані одне від одного. Це, також, спосіб визначити тематику на окрему ігрову сесію із специфічною легендою та налаштуваннями і наборами реквізиту чи механік.
m_144
144. Score-and-Reset Game / Гра Рахунок-Пауза. Гра, в якій гравці грають до моменту зупинки, потім записують результати, скидають гру та грають один або кілька додаткових раундів. Гра завершується після певної кількості раундів, і для визначення переможця обчислюється загальний рахунок.
m_145
145. Secret Unit Deployment / Розгортання секретного підрозділу. Ігри з розгортанням секретних підрозділів — це ігри, які містять приховану інформацію. Лише гравець, який контролює певні фігури, має досконалу інформацію про природу (або навіть місцеперебування) цих фігур. Цю механіку часто використовують у військових іграх для імітації «туману війни».
m_146
146. Selection Order Bid / Ставка черговості вибору. Це форма аукціону з кількома лотами, на якому гравці роблять ставки не безпосередньо за самі лоти, а за порядок, у якому вони збиратимуть лоти. Коли ставка збільшується, гравці можуть пасувати та приймати пізніші місця в порядку. У деяких випадках гравці повинні сплатити всю поточну ставку (механізм повної виплати), а в інших вони можуть повернути частину своєї ставки.
m_147
147. Semi-Cooperative Game / Напівкооперативна гра. Гра, в якій гравці співпрацюють і змагаються один з одним протягом усієї гри, намагаючись досягти спільної мети. Щоб бути класифікованим як напівкооперативний, має бути два можливих кінцевих стани: А) Виграють один або кілька (але навряд чи всі) гравці.
B) Жоден гравець не виграє. Г) Виграють усі або жоден але хтось із гравців грає за гру (або відіграє роль зрадника). Гра, де гравці іноді співпрацюють, а іноді змагаються, але один завжди виграє, не є напівкооперативною. Це змагальна гра з механізмом переговорів.
m_148
148. Set Collection / Складання колекції. Цінність предметів залежить від того, чи вони є частиною деякого визначеного набору чи оцінюються автономно. Наприклад, окремий предмет коштує 3 бали, набір із 2 таких предметів — 7 балів, а набір із 3 таких предметів — 13 балів.
m_149
149. Simulation / Симуляція. Ігри-симулятори намагаються моделювати реальні події чи ситуації. Ще такі ігри називають “серйозними”, коли вони слугують в першу чергу не для розваги, а для вивчення якоїсь теми чи занурення в якусь галузь знань.
m_150
150. Simultaneous Action Selection / Одночасна спланована дія. Гравці планують свій хід одночасно та таємно. В якийсь момент вони одночасно розкривають свої плани і роблять ходи.

Щоб дочекатись до завершення цієї шаленої підбірки — підписуйтесь на телеграм-канал Game It.