[довідник] Ігрові механіки в схемах (171-180)

M 180

Ще 10 ігрових механік. Вашій увазі 18-й розділ з запланованих 20.

Попередні розділи: 1-10, 11-20, 21-30, 31-40, 41-50, 51-60, 61-70, 71-80, 81-90, 91-100, 101-110, 111-120, 121-130, 131-140, 141-150, 151-160, 161-170.


m_171
171. Trick-taking / Взяття раунду (прийом трюків). Гравці розігрують карти з рук на стіл у серії раундів, кожен з яких оцінюється окремо, щоб визначити переможця та застосувати інші потенційні ефекти. Найпоширеніший спосіб виграти такий міні-раунд — мати карту з найвищим значенням першої масті, але в багатьох класичних карткових іграх використовується «козирна» система (де виграють певні карти, як правило, певної масті). Іноді відбувається раунд торгів, щоб визначити цю козирну масть. У багатьох іграх із прийомом трюків (хоча не у всіх) від гравців вимагається «слідувати прикладу», тобто грати картою тієї самої масті, яка була на початку, якщо вона у них є. Якщо у них немає відповідної карти, вони повинні зіграти іншу карту зі своєї руки. Карти розігруються послідовно, а не одночасно.
m_172
172. Tug of War / Перетягування канату. Маркер переміщується вперед та назад по доріжці чи до або від нейтрального (кніцевого) положення. В деяких іграх використовується як механіка раптової смерті, якщо будь-який гравець досягає кінця доріжки.
m_173
173. Turn Order: Auction / Порядок ходу: Аукціон. Гравці роблять ставки на порядок ходу. Можна використовувати різноманітні механіки аукціону.
m_174
174. Turn Order: Claim Action / Порядок ходу: Претензія. У кожному раунді є Перший гравець, і черга йде за годинниковою стрілкою від першого гравця. Існує дія, яка може бути виконана, щоб претендувати на місце в порядку черги (зазвичай, але не завжди, першим) для наступного раунду, при цьому гра починається за годинниковою стрілкою від першого гравця. Якщо ніхто не виконує дії, порядок ходу залишається незмінним.
m_175
175. Turn Order: Pass Order / Порядок ходу: Пропуск ходу. У свій хід гравці можуть виконати дію або пасонути. Перший гравець, який пройшов, стає новим першим гравцем у наступному раунді. Другий гравець, який пройшов, стає другим гравцем у наступному раунді і так далі. Також можлива зміна порядку пропуску та порядку черги, коли вигідніше йти далі в порядку попередньої черги.
m_176
176. Turn Order: Progressive / Порядок ходу: прогресивний. Один гравець має жетон першого гравця. Наприкінці раунду жетон переходить до гравця ліворуч, який стає новим першим гравцем на раунд. Під час раунду гравці по черзі обходять стіл за годинниковою стрілкою. Рух проти годинникової стрілки називається «регресивним порядком» і також може бути включений до цієї категорії.
m_177
177. Turn Order: Random / Порядок ходу: випадок. Гравців (чи ігрових персонажів) перемішують і витягають по одному. Цей гравець або персонаж розпочинає хід а потім проводиться нове жеребкування на наступний раунд.
m_178
178. Turn Order: Role Order / Порядок ходу: порядок ролей. Гравці таємно й одночасно обирають дію, роль чи пріоритет. Потім вони розкриваються, і розкриті дії/ролі визначають порядок, у якому діють гравці.
m_179
179. Turn Order: Stat-Based / Порядок ходу: на основі статистики. Порядок ходу в кожному раунді встановлюється статистичними даними, що стосуються ресурсів або позиції гравців у грі. Типовий випадок, коли порядок ходу виконується в порядку поточного результату (як механізм наздоганяння).
Вісімнадцята частина довідника ігрових механік.
180. Turn Order: Time Track / Порядок ходу: час. У цьому випадку порядок ходу визначає лінійна «Стежка часу» з багатьма пробілами. У кожного гравця є маркер на доріжці, який вказує, де він «в цей час». Гравець, маркер якого знаходиться найнижче на доріжці (найдалі «в часі»), виконує наступну дію. Різні дії мають різну вартість у часі. Маркер гравця просувається на певну кількість клітинок відповідно до вартості вибраної дії. Потім наступний найнижчий маркер на доріжці виконує дію. Можливо, що один і той же гравець виконує кілька ходів поспіль поки когось не випередить.

Завершення цієї марафонської підбірки близьке — підписуйтесь на телеграм-канал Game It.