[довідник] Ігрові механіки в схемах (151-160)

M 151

Ще 10 ігрових механік. Вже 16-й розділ з запланованих 20.

Попередні розділи: 1-10, 11-20, 21-30, 31-40, 41-50, 51-60, 61-70, 71-80, 81-90, 91-100, 101-110, 111-120, 121-130, 131-140, 141-150.


m_151
151. Singing / Спів. Ігри, які використовують механіку співу, вимагають від гравців наспівувати або співати знайомі пісні, щоб виконати певні вимоги гри. Хто б міг подумати, що спів теж вважається ігровою механікою.
m_152
152. Single Loser Game / Гра з одним невдахою. Гра, яка закінчується, коли один гравець програє. Зазвичай це ігри, призначені для більш ніж двох гравців, хоча вони можуть гратися і на двох.
m_153
153. Slide-Push / Ковзай-Штовхай. Гравці штовхають або ковзають жетон, інші жетони попереду також штовхаються. Хто грав “Чапаєва”, це якраз про це.
m_154
154. Solo (Solitaire) / Соло (пасьянс). Це механіка, при якій один гравець може грати проти «бота-гравця» завдяки спеціальній інтегрованій «системі правил пасьянсів». Тому до цієї категорії належать тільки ті ігри, які призначені для гри одним гравцем, або які мають режим гри, призначений для гри одним гравцем. До цієї категорії не відносяться ігри, в яких іншого чи інших гравців заміщує штучний інтелект.
m_155
155. Speed Matching / Відповідність на швидкість. Деякий шаблон чи комбінація виявляється, як правило, під час перекидання карти, і гравці намагаються першими знайти відповідність іншим елементам гри на столі або перевірити, чи існує відповідність у них на руках.
m_156
156. Square Grid / Квадратна сітка. Фігури розміщуються на дошці з мозаїкою квадратів, яка використовується для визначення зони суміжності та/або руху ігрових юнітів.
m_157
157. Stacking and Balancing / Cкладання та балансування. Гравці повинні фізично складати та балансувати фігури. Мова йде про виконання саме фізичної вправи із ігровими елементами (як Дженга, наприклад) а не про стекування юнітів, щоб утворити новий, сильніший юніт.
m_158
158. Stat Check Resolution / Перевірка статистичної відповідності. Існує цільове число, необхідне для успішного проходження певного тесту (етапу, кроку). Генерується випадкове число (шляхом розіграшу карти, кидання кубика тощо), яке порівнюється з ціллю. Якщо він відповідає або перевищує ціль, дія вдається.
m_159
159. Static Capture / Статичне захоплення. Фігури противника захоплюються, коли інша фігура займає або проходить над їхнім місцем.
Шістнадцята частина довідника ігрових механік.
160. Stock Holding / Утримання активів. Це підкатегорія інвестицій, у якій гравці можуть купувати та продавати (або зберігати) визначені частки цілого активу, наприклад компанії, товару чи країни. Це часто надає певні привілеї власності. Наприклад в Acquire, гравці можуть купувати акції компаній і отримувати вигоду, якщо ці компанії розвиваються. В Imperial  гравці купують облігації в країн, які надають не лише дивіденди та бали в кінці гри, але й також право контролювати дії цієї країни до тих пір, поки ви є мажоритарним власником її облігацій.

Щоб дочекатись до завершення цієї шаленої підбірки — підписуйтесь на телеграм-канал Game It.