Ще 10 ігрових механік.
Попередні розділи: 1-10 , 11-20 , 21-30 , 31-40 , 41-50 , 51-60 , 61-70 , 71-80 , 81-90 , 91-100 , 101-110 , 111-120 .
121. Pieces as Map / Шматки як карта. Частини формують карту. Ця механіка відзначається тим, що елементи карти залишаються «шматками» після розміщення і, відповідно, продовжують впливати на ігрову механіку.
122. Player Elimination / Вибуття гравця. Гравця можна видалити з гри, він більше не бере участі. У деяких таких іграх усі матеріали вибулого гравця також видаляються з гри; в інших подібних іграх цей матеріал може залишатися в грі як нейтральний матеріал. Наприклад, армії та міста вилученого гравця на карті можуть зникнути або стати нейтральними арміями та містами. У більшості ігор вибулий гравець не може виграти, але це не обов’язково так. У більшості ігор з вибуттям гравця вилітає мимовільно. Але в деяких іграх гравець може вийти з гри.
123. Player Judge / Гравець Суддя. Один гравець, суддя, вирішує результат дії.
124. Point to Point Movement / Переміщення від точки до точки. На дошці гри з рухом «точка-точка» є певні місця, які можуть бути зайняті маркерами або фігурками. Ці точки з’єднані лініями, і рух може відбуватися тільки по цих лініях. Недостатньо, щоб дві точки були поруч або близько одна до одної, якщо між ними немає сполучної лінії, гравець не може перемістити свою фігуру з однієї на іншу.
125. Predictive Bid / Прогнозна ставка. Гравці роблять прогноз щодо того, що вони будуть робити в майбутній частині гри, і набирають очки залежно від того, наскільки вони відповідають прогнозу.
126. Prisoner’s Dilemma / Дилема в’язня. Кожен гравець має вибір між Співробітництвом або Переходом інший бік. Загальна винагорода максимізується, якщо обидва гравці співпрацюють, але якщо один переходить, а інший співпрацює, то перебіжчик отримує більше очок.
127. Programmed Movement / Запрограмований рух. Гравці одночасно програмують свій рух, а потім розкривають і виконують його. Цей механізм, як правило, сприяє хаосу в грі та приносить користь тим, хто має хороше просторове уявлення.
128. Push Your Luck / Підштовхніть свою удачу. Гравці повинні вирішити між тим, чи задовольнитися наявними виграшами, чи ризикнути усім заради подальших винагород у грі з випадковою ймовірністю удачі.
129. Questions and Answers / Питання та відповіді. Гравці задають запитання та відповідають на них відповідно до правил.
130. Race / Гонка. Ігри, де виграє гравець, який першим досягне основної мети. Зазвичай це виражається як переможець, який першим досягає кінця траси, але будь-який тип фіксованої цілі (наприклад, першим набрати 1000 залікових балів) також кваліфікується як механізм гонки.
🚓 Щоб більше ніколи в житті не пропустити нові публікації – підписуйтесь на телеграм-канал Game It .