[дайджест] Листопад 2022

November

Що було у листопаді.

Нижче перелік основних публікацій (раптом хтось щось думає перечитати чи просто подивитись на цілісну картинку проекту).

🧩 Game It FW: наступні кроки. За що люблю творчу роботу так це за те, що завжди можна щось змінити і ніхто не осудить 🙂

🛠 Розробка.
🔸 15-го листопада офіційно вийшов перший наклад «На емоціях». Тепер кожен може собі придбати комплект для здобуття мікрокваліфікації «Ментор з емоційної компетентності»: https://market.woc.org.ua/na-emociyah.
🔸 По Їдломарафону трошки відгальмувались, прикидаємо найбільш реалістичні часові рамки розробки та виробництва. Світлокорекція дає про себе знати.

🤔 Продовжує жити своїм життям рубрика «Рефлексії»:
🔻 Стан потоку та секрет щастя.
🔻 Як ігрофікація дарує нам майбутнє креативності та виправляє найкритичніший баг в освіті?
🔻 Як мова формує спосіб нашого мислення.

🗃 Триває «марафончик», публікацій, ціль якого викласти якомога більше ігрових механік. У листопаді було ще 4 частини. Всього заплановано 20, думаю про те щоб встигнути усі викласти до Нового Року, тому, можливо, публікації із схемами з’являтимуться не лише по понеділках.
🔹 Ігрові механіки 100-110.
🔹 Ігрові механіки 111-120.
🔹 Ігрові механіки 121-130.
🔹 Ігрові механіки 131-140.

💼 Обережна перша публікація в рубриці «Приклади». Як з допомогою гри мені продали книгу і спонукали прочитати її повністю. Не знаю чи буде вона частою та регулярною… але може буде.

🪥 В рубриці «Ігрофікація» з’явилась авторська підбірка способів ігрофікувати свої рутини та нудні задачі. Внутрішні ігри: 12 способів перетворити нудні рутини на гру.


P.S. Наступний дайджест, традиційно через місяць. Не пропустіть — підписуйтесь на телеграм-канал Game It.