Як ігрофікація дарує нам майбутнє креативності та виправляє найкритичніший баг в освіті?

Video Cover 2

Знову відео. З заголовку може здатись, що це якісь чергові узагальнюючі погляди на перспективність впровадження ігрових технологій та ігрофікації для суспільного розвитку. Загалом так воно і є. Але!

Саме у цьому виступі Гейб Зікерман (Gabe Zichermann) обговорює один баг освітньої системи (глобальний баг, властивий більшості країн), який особисто я сам вважаю одним з найбільш системних багів в сучасній школі. Тільки хто ж мені повірить, а якщо й повірить, то моєї ваги та впливу зовсім не достатньо щоб це виправити. А тут от Гейб Зікерман на TEDx, визнаний експерт у своїй сфері.

Про який баг йдеться – про право на помилку. Про можливість помилившись йти на наступну спробу і знову помилившись, йти далі. Це те, що нам дають ігри і те, страх до чого нам прищеплює школа. Чомусь нікого особливо не турбує, що в школі оцінюють за помилками, не за досягненнями, а саме за помилками. Учням не плюсують їхні здобутки, а віднімають бали за зроблені помилки. У підсумку, не помиляється той, хто нічого не робить. А тому, краще нічого не робити, і тоді в тебе нічого не віднімуть… Еге ж!?

За свідченнями автора одного практичного курсу з підприємництва для підлітків, 8-класники проявляють значно вищий рівень креативності ніж першокурсники. Тобто до кінця школи, креативність та інноваційність добивають майже остаточно.

Добре що є ігри, а значить — є надія 😉

Відео англійською, тривалість 18,5 хвилин.


🐛 Щоб не пропустити нові публікації – підписуйтесь на телеграм-канал Game It.