[довідник] Ігрові механіки в схемах (51-60) Михайло Войтовичon05.10.202205.10.2022 Наступні 10 ігрових механік. Попередні розділи: 1-10, 11-20, 21-30, 31-40, 41-50. 051. Different Dice Movement / Пересування різними кубиками. Для пересування використовуються різні кубики залежно від місця, часу чи стану гри. 052. Drawing / Малювання. Гравці малюють малюнок, а інші гравці вгадують, що малюнок має зображати. Це відрізняється від лінійного малювання, де малюються нерепрезентативні лінії, як правило, для з’єднання точок (як у грі в крапки). 053. Elapsed Real Time Ending / Закінчення заданого часу. Гра закінчується після того, як мине заданий час. Під час гри окремі гравці можуть мати різні ходи або гра може бути одночасною, коли всі гравці грають одночасно. Іноді це доповнюється звуковою доріжкою таймера із сигналами. 054. Enclosure / Корпус (зона). В таких іграх гравці розміщують або пересувають фігури, щоб оточити зони безперервно своїми фігурами. Найстарішою та найвідомішою грою цього типу є, звичайно, Го. Огородження зони відрізняється від більшості зон/впливу, оскільки гравці фактично створюють зони на дошці під час гри, тоді як у більшості ігор впливу фактичні області вже існують, і гравці просто змагаються за контроль над ними. 055. End Game Bonuses / Бонуси в кінці гри. Гравці заробляють (або втрачають!) бонусні очки перемоги наприкінці гри на основі виконання умов перемоги. 056. Events / Події. Дії відбуваються поза контролем гравців, які викликають миттєвий ефект, змінюють стан гри або впливають на подальші дії. 057. Finale Ending / Фінальне завершення. Коли основна гра закінчується, проводиться спеціальна міні-гра для визначення переможця. 058. Flicking / Штовхання (перегортання). Один або кілька гравців мають виконати якусь фізичну дію щоб визначити результат дії. 059. Follow / Слідування. Один гравець вибирає дію. Потім інші гравці можуть виконати цю дію або її модифіковану версію. 060. Action Timer / Таймер дії. Гравці розміщують свої таймери на місцях дій і фігурах і виконують дію. Коли таймер закінчиться, його можна перемістити в інше місце, щоб виконати цю дію. Поворотів немає; гравці, як правило, можуть переміщати свої власні таймери в будь-який час після їх закінчення. ☄️ Щоб не пропустити чим це все закінчиться — запрошую підписуватись на телеграм-канал Game It.
Підбірки [дайджест] Вересень 2022 4 місяці проекту Game It. Нижче перелік основних публікацій (раптом хтось щось думає перечитати чи просто подивитись на цілісну картинку проекту).
Розробка Game It FW: Модуль 2 – Мікросвіт (частина 8). Математика. Виліт. Суддівство. Правила гри. Продовжуємо розробку своєї гри крок-за-кроком. Сьогодні 4 маленькі, навіть, схематичні, кроки, які завершують другий і відчиняють четвертий модуль.