[довідник] Ігрові механіки в схемах (81-90) Михайло Войтовичon24.10.202224.10.2022 Наступні 10 ігрових механік. Попередні розділи: 1-10, 11-20, 21-30, 31-40, 41-50, 51-60, 61-70, 71-80. 081. Layering / Багатошаровість. Компоненти розміщуються над іншими компонентами, частково закриваючи ті, що знаходяться нижче, або різними способами перекриваються. Активними вважаються лише найвищі, повністю видимі значки/об’єкти. 082. Legacy Game / Спадкова Гра. Багатосеансова гра, у якій постійні та незворотні зміни стану гри переносяться на наступні ігри. Наприклад в лижах є такий видовищний формат як гонка переслідування. 083. Line Drawing / Штриховий малюнок. Ігри з використанням механізму малювання ліній так чи інакше включають, ви здивуєтесь, – малювання ліній. Лінії можна використовувати для з’єднання об’єктів, для ізоляції об’єктів або для створення областей, як у класичних точках і тире. 084. Line of Sight / Пряма видимість. Юніти можуть бачити лише певні області. Механічно це можна вирішити різними способами, починаючи від справжньої прямої видимості, виміряної рядком (по горизонталі, вертикалі чи діагоналі), до кольорових областей, які показують, що можна побачити. 085. Loans / Позики. Гравці можуть взяти позику в банку, щоб отримати більше грошей. Приклади включають Монополію, де гравці можуть закладати нерухомість. 086. Lose a Turn / Пропуск ходу. Це метамеханізм, який можна застосовувати до різноманітних кругових структур. Гравець, який «програв хід», повинен пропустити наступну можливість для ходу та перейти до наступного раунду або наступного разу, коли настане його хід. 087. Mancala / Манкала. У типовому механізмі Mancala гравці збирають жетони в одному полі, а потім розміщують їх один за одним у певному напрямку по колу, причому останній простір має особливе значення. 088. Map Addition / Доповнення карти. Карта додається в міру її вивчення. Хороший приклад – Каркасон. 089. Map Deformation / Деформація карти. Карта змінюється протягом гри шляхом обертання або зміщення. 090. Map Reduction / Зменшення карти. Протягом гри карта зменшується. Наприклад для того щоб змусити гравців атакувати один одного в іграх на вибування. 🐴 Щоб не пропустити решту – підписуйтесь на телеграм-канал Game It.
Розробка Game It FW: Модуль 4 – Концепт (частина 2). Хід. Темп. Продовжую завершувати опис фреймворку по ігророзробці. Сьогодні ще двійко кроків.
Рефлексії Як одна гра може допомогти зрозуміти базові принципи виробництва? Гра про постійну оптимізацію виробничих процесів, про постійне відловлювання «пляшкових горличок», перебудову та переналаштування цехів та усієї фабрики.