[довідник] Ігрові механіки в схемах (61-70)

M 063

Наступні 10 ігрових механік.

Попередні розділи: 1-10, 11-20, 21-30, 31-40, 41-50, 51-60.


m_061
061. Force Commitment / Примусове зобов’язання. Гравці обирають, скільки своїх сил різних категорій вони віддадуть у бій. Це може бути одночасне рішення (приховане) або поступове до вирішення ігрового епізоду. Часто гравцям доводиться втрачати всі сили, які вони вкладають. Можливо, це якась форма аукціону/торгів, але вона відрізняється своїм застосуванням для воєнних ігор чи ігор на контроль території.
m_062
062. Grid Coverage / Покриття сітки. Сімейство механік, у яких гравці покривають сітку або заповнюють простір за допомогою різноманітних форм. Іноді її називають «механіка тетрісу», який змушує гравців ефективно використовувати форми у визначеному просторі (площині). Це може бути або основою гри або як вторинний механізм, щоб змусити гравців планувати з обмеженими можливостями.
m_063
063. Grid Movement / Рух по сітці. Рух відбувається, коли фішки рухаються по сітці в багатьох напрямках. Сітка може бути квадратною (як у шахах) або шестикутною (як у класичних варгеймах). У грі може бути багато фішок (як у шахах чи шашках) або лише одна (як слон у фресці). Зауважте, що відповідні категорії механіки для шестикутної сітки та квадратної сітки вказують лише на тип ігрового поля. Деякі ігри не передбачають переміщення фігур по такій ігровій сітці, а лише їх розміщення.
m_064
064. Hand Management / Управління рукою. Це ігри з картками, в яких, щоб перемогти, гравці повинні розігрувати карти у певних послідовностях або наборах. Оптимальна послідовність/набір може змінюватися залежно від позиції на дошці, карт у руці і карт, які розігруються суперниками. Управління своєю рукою означає отримання максимальної вартості з наявних у руці карт за поточних обставин. Карти часто використовують у грі багаторазово, ще більше заплутуючи «оптимальну» послідовність.
m_065
065. Hexagon Grid / Шестикутна (шестигранна) сітка. Фігури розміщуються на дошці з мозаїки шестикутників, яка використовується для визначення території та/або руху. В першу чергу викорстовується для класичної бойової механіки, у яку грають із фішками на карті з шестикутною сіткою. Шестигранна сітка дозволяє еквідистантне переміщення лічильників у більшій кількості напрямків, ніж квадратна сітка, і уникала проблем моделювання, спричинених діагональним рухом на квадратній сітці (тобто діагональні рухи були більшими за відстань, ніж ортогональні). Багато з цих ігор включають концепцію під назвою «зона контролю» (тепер це окрема механіка), яка перешкоджає або зупиняє рух, коли одиниці рухаються або починають поряд з противником.
m_066
066. Hidden Movement / Прихований рух. Здійснюються рухи на ігровому полі, які не видно всім гравцям. Основним завданням для дизайнерів є визначення того, як зробити правила пересування достатньо простими, щоб гравці, які пересувають приховані одиниці, не допускали помилок або щоб шляхи (послідовності) рухів можна було простежити після завершення ходу/гри.
m_067
067. Hidden Roles / Приховані ролі. В іграх із прихованими ролями одному або кільком гравцям призначаються різні ролі, які не розкриваються публічно (класична Мафія, наприклад).
m_068
068. Hidden Victory Points / Приховані очки перемоги. Кількість очок перемоги, які має кожен гравець, є особистою інформацією до кінця партії.
m_069
069. Highest-Lowest Scoring / Найвищий-найменший бал. Оцінка кожного гравця дорівнює найнижчому значенню серед кількох категорій здобутків/ресурсів/балів. Переможцем є той, хто має найвище значення серед таких найнижчих значень. Це також особливий випадок збору сетів, де зараховуються лише повні набори.
m_070
070. Hot Potato / Гаряча картопля. Гравцям не вигідно мати якийсь предмет, і вони прагнуть передати його іншим гравцям або уникати його, щоб не тримати його в кінці гри чи в інший визначений час.

🤬 Поки нащадки Пушкіна, Достоєвського, знані шанувальники театрів та балету стріляють по нашим мирним містам ракетами, робота над довідником трохи заспокоює. Сподіваюсь, що його використання теж комусь зробить краще в роботі чи в громадській активності. Тому не пропустити наступні публікації — запрошую підписуватись на телеграм-канал Game It.