5 місяців проекту Game It (сам в шоці). Нижче перелік основних публікацій (раптом хтось щось думає перечитати чи просто подивитись на цілісну картинку).
🧩 Завершилась описова частина розробки фреймворку для ігроінженерів та ігродизайнерів Game It. Вийшло ще 5 публікації:
🔹 Модуль 2 – Мікросвіт (частина 8).
🔹 Модуль 4 – Концепт (частина 1).
🔹 Модуль 4 – Концепт (частина 2).
🔹 Модуль 4 – Концепт (частина 3).
🛠 Розробка.
🔸 Продовжується передпродаж нового проекту «На емоціях».
🔸 Be Ready – триває все такий же повільний але нестримний процес розробки. У жовтні розробка не пришвидшилась але й не зупинилась.
🔸 Їдломарафон – неочікувано виринув із шухляди розважальний ігровий проект за мотивами книги Євгенії Кузнєцової «Готуємо в журбі».
📜 Вийшло невеличке дослідження про психічне здоров’я в умовах війни.
🗃 Продовжився «марафончик», ціль якого викласти якомога більше ігрових механік українською та прокачати мої навички в паперопсуванні, тобто в малюванні схем. У жовтні було же 5 частин, а разом це вже 100 схем!
🔹 Ігрові механіки 51-60.
🔹 Ігрові механіки 61-70.
🔹 Ігрові механіки 71-80.
🔹 Ігрові механіки 81-90.
🔹 Ігрові механіки 91-100.
🛠 Розділ із впорядкованим списком усіх ігрових проектів, що розпочались чи, хоча б, задумувались оновився і цього місяця.
🛠 З’явилась сторінка з трьома способами, в які кожен охочий мати свою ігрову розробку, може скористатись моєю експертизою: Хочу свою гру.
🤔 Зажила своїм життям категорія Рефлексії:
🔸 Як гра в ігри робить світ кращим?
🔸 Як ігри можуть допомогти нам будувати кращі міста?
🔸 Як одна гра може допомогти зрозуміти базові принципи виробництва?
🍿 Завершився перший сезон скріншот-комікс-серіалу за мотивами карт – «Професіонали ХХІ століття». А завершився він тому, що я придумав ідею для другого сезону. Скоро буде…
🔻 Епізод 16. «Бодіпозітів».
🔻 Епізод 17. «Ремонт».
🕔 Щоб нічого не пропускати і отримувати додатковий контент – підписуйтесь на телеграм-канал проекту: https://t.me/gameittech