[довідник] Ігрові механіки в схемах (11-20)

M 013

Наступні 10 ігрових механік. Так сталось, що усі вони є різновидом аукціону. Можна було б усе об’єднати в одну механіку. Але вони надто різні і надто цікаві.

Попередні механіки: 1-10.


m_011
011. Auction Compensation/Аукціонна компенсація. Учасники, які програли на аукціоні, отримують меншу винагороду замість лота, на який вони зробили ставку.
m_012
012. Auction-Bidding/Аукціон-Торги. Ця механіка вимагає, щоб ви зробили ставку на товари на аукціоні, щоб підвищити свою позицію в грі. Ці товари дозволяють гравцям робити майбутні дії або покращувати ігрову позицію. Аукціон складається з почергового розміщення ставок на цільовий предмет, доки не буде визначено одного переможця, що дозволяє переможцю взяти під контроль предмет, на який ставиться ставка.
Зазвичай існує правило гри, яке допомагає знизити ціну предметів, на які ставляться ставки, якщо жоден гравець не зацікавлений у предметі за його поточною ціною. У більшості ігор після визначення переможця для одного предмета, якщо є більше предметів, на які можна зробити ставку, для цих предметів проводиться інший аукціон. Процес повторюється, доки не буде виконано умову гри або предмети не буде вичерпано на етапі аукціону гри. Це схоже на розміщення робітників (міплів), але робітників можна викинути з місць, зробивши вищу ставку. При цьому, інколи, зроблені ставки, які не перемогли можуть згорати.
m_013
013. Auction: Dexterity/Аукціон: Спритність. Аукціон спритності вимагає певної вправності, щоб подати валідну ставку. Як правило, це передбачає розміщення самого маркера ставки в певній (валідній) області ставок в реальному часі.
m_014
014. Auction: Dutch/Аукціон: Нідерландський. Система ставок, у якій лот починається з дуже високої ціни, а потім поступово знижується аукціоністом або іншим ігровим механізмом, доки хтось не погодиться виторгувати предмет за його поточною ціною, завершивши цим аукціон. Такий аукціон іноді називають аукціоном з однією ставкою, оскільки перша зроблена ставка є єдиною і, відразу, переможною.
m_015
015. Auction: Dutch Priority/Аукціон: Нідерландський з пріоритетом. Нідерландський пріоритетний аукціон — це аукціон із кількома лотами, у якому ціни на лоти визначаються на основі кількості ставок, поданих на лоти, які пропонуються. Переможець торгів — це перший гравець із пріоритетом ставок, який вирішив заплатити поточну ціну за лот, яка дорівнює кількості жетонів торгів у ньому. Пріоритет може визначатися різними факторами, включаючи глобальний порядок черги або порядок черги для кожного лота на основі порядку розміщення ставок. Гравці зазвичай можуть передати покупку, коли вони є пріоритетними учасниками ставок, видаливши свій маркер ставок. Це призводить до зниження ціни лоту на одиницю.
m_016
016. Auction: English/Аукціон: Англійський. Аукціоніст запитує ставки, починаючи з певної суми, і гравці вказують на свою готовність зробити ставку на цю суму, зазвичай піднявши руку чи табличку, або вигукуючи. Гравцям дозволяється регулювати приріст ставки, як правило, вигукуючи свою фактичну ставку, хоча це робиться нечасто, і зазвичай або для вказування меншого приросту, ніж вимагає аукціоніст, або набагато більшого. Коли проходить певний проміжок часу без підвищення і стає зрозуміло, що ніхто не бажає підвищувати поточну ставку (три удари молотком), аукціоніст оголошує, що переможцем стає той, хто запропонував останню найвищу ставку.
m_017
017. Auction: Fixed Placement/Аукціон з фіксованим розміщенням. Такий тип аукціону використовується при торгах кількома лотами одночасно. Кожен гравець може поставити свою аукціонну фішку на один із лотів. Якщо його ставку перебивають, він забирає фішку і може скористатись нею знову, піднімаючи ставку на той лот що був або, обираючи інший. Аукціон із фіксованим розміщенням завершується, коли всі гравці проходять і/або жоден гравець не має права робити подальші ставки. Той, хто запропонує найвищу ціну за кожен лот, виграє лот.
m_018
018. Auction: Once Around/Аукціон: Раз за раунд. Кожен гравець має одну можливість зробити ставку, обігнавши або підвищивши ставку попереднього учасника. Порядок ставок визначається якоюсь із механік формування порядку черги. Після того, як останній гравець, має можливість зробити ставку виказує своє рішення, виграє той, хто зробив найвищу ставку. Хоча це допомагає скоротити тривалість аукціону (оскільки збільшення тривалості гри є підводним каменем включення аукціонів), це надає перевагу гравцеві, який робить ставку останнім, оскільки він знає, якою має бути його виграшна ставка, тому дизайнеру потрібно подбати про належний баланс.
m_019
019. Auction: Sealed Bid/Аукціон: Закрита пропозиція. Гравці таємно роблять ставку. Усі ставки оголошуються одночасно, і виграє той, хто запропонує найвищу ставку. Одна з варіацій цієї механіки: у випадку, якщо два або більше гравців мають однакову високу ставку, вони вибувають із боротьби. Переможцем є найвища неповторювана ставка.
m_020
020. Auction: Turn Order Until Pass/Аукціон. Повторне замовлення до пасу. Починаючи з одного гравця в порядку черги, гравці можуть підвищувати поточну ставку або пасувати. І так коло за колом аж поки всі гравці, крім одного, спасують. Гравець, що залишився в аукціоні, стає переможцем.

🔨 Щоб не пропустити чим це все закінчиться — запрошую підписуватись на телеграм-канал Game It.