2022 рік добігає…

New Year

Треба б якісь підсумки підвести, хоча б по ключових моментах.

✅ Вийшов з друку ігровий проект, який стартував ще в серпні минулого року та з виробництва приїхав аж за кілька місяців після початку масштабної навали русні:
«54 професії ХХІ століття» – покерні карти з онлайн курсом про, як це не дивно, 54 професії, що набирають обертів (і так, це ще було до заснування цього каналу).

✅ Ще було розроблено три спеціальні сценарії до гри «Світ Громад»: «Партійний ривок», «4.5.0.» (зовсім передвоєнний), «Громада незламних» (зовсім в атмосфері воєнного часу).

✅ А от «На емоціях» можна вважати майже 100% продуктом воєнного часу. Прототип, тестування, сигнальні примірники і, нарешті, повноцінний реліз відбувались з липня по листопад 2022 року.

✅ Сам «Game It» засновано 6 червня (чисто випадково на день журналістики, щоб легше було запам’ятати дату). З цей час:
🔹 минає 209 днів, з них 59 вихідних (якщо вірити календарю бухгалтера);
🔸 109 публікацій залишились на блозі (ця буде 110-ю). В телеграм-каналі ж було на 20-30 публікацій більше.

🔥 ТОП-5 публікацій, які найчастіше читали відвідувачі блогу (на думку Гуглоаналітики) виглядає так:

  1. [новий продукт] На емоціях.
  2. [довідник] Ігрові механіки в схемах (1-10).
  3. [фандрейзинг] Що вигідніше: благодійний аукціон чи благодійна лотерея?
  4. [історія продукту] «Життя як проєкт» – гра, що вчить тайм-менеджменту заради особистої ефективності.
  5. Інтеграція ВПО через ігрову практику соціального згуртування та розвиток емоційної компетентності.

✏️ Не завадить і щось попланувати на 2023-ій, на скільки це взагалі можливо. Хай це будуть просто хотілки. Тож, окрім перемоги, у 2023 році хочеться (перелік просто для зручності, усі хотілки, приблизно, рівнозначні по бажаності):

1️⃣ Доробити WorkBook по своїй методиці розробки ігор і випустити перший сезон навчання на ігроінженера. Мабуть для старту 10-20 «випускників» буде хорошою ціллю. Є ще думки про простіші, більш масові але спеціалізовані курси для окремих аудиторій. Наприклад для маркетологів чи менеджерів громадських організацій. Побачимо як піде…
2️⃣ Вийти в прототип гри «Be Ready» і експерементнути нарешті на Kickstarter(і). Навіть не знаю що тут цікавіше: сама розробка чи кікстартерування…
3️⃣ Випустити гру «Їдломарафон» за мотивами книги «Готуємо в журбі». Ключовий бар’єр подолано – ілюстраторка знайшлась.
4️⃣ Випустити кілька зовсім нових партнерських ігрових продуктів. Зараз є намітки на 5 таких. То нехай для плану 5 штук і буде. Через рік глянемо що вийшло.
5️⃣ Видати українську адаптацію якоїсь іноземної ігрової розробки (пріоритетом є освітні ігри).
6️⃣ Інституціолізувати лабораторію ігрового дизайну. Є принаймні три сценарії як воно може відбутись. Щось та й реалізується.
7️⃣ А це хай буде відкритий пункт на усілякі експерименти і проекти, які на сьогодні виглядають надто ризикованими чи зухвалими. Та протягом року все може змінитись. А ще я не люблю списки з 6 і 14 пунктів 😉

🎁 А з побажаннями цього року все дуже просто — бажаю усім Перемоги!