📘 Мистецтво ігрового дизайну під збільшуваним склом.
🔎 Лінза #4. Сюрприз.
Сюрприз — це на стільки базова річ в грі, що ми можемо легко про нього забути. Використайте цю лінзу щоб нагадати собі наповнити гру цікавими сюрпризами. Задайте собі ці запитання:
— Що буде сюрпризом для гравців, коли вони гратимуть мою гру?
— Чи історія в моїй грі має сюрпризи? А правила гри? А дизайн, ілюстрації чи оформлення? А ігрові механіки?
— Чи правила моєї гри передбачають можливість гравцям створювати сюрпризи одне одному?
— Чи правила моєї гри передбачають можливість гравцям створювати сюрпризи самим собі?
Сюрприз — це ключовий елемент будь-якої розваги. Він лежить в корені гумору, стратегії та розгортанні розважального продукту. Наш мозок жорстко налаштований на отримання насолоди від сюрпризів. Експерименти зі скануванням мозку показують, що навіть не надто приємні сюрпризи збуджують центри задоволення в учасників.
Попередня Лінза #3: https://gameit.tech/lenses-3/
P.S. Традиційно, всі публікації в телеграм-каналі з’явдяються швидше, тут архів найважливіших публікацій. Канал проекту: Game It.