Мистецтво ігрового дизайну [5]: Веселощі

Lense 005

📘 Мистецтво ігрового дизайну під збільшуваним склом.

🔎 Лінза #5. Веселощі (fun).

Веселощі є бажаними приблизно в усіх іграх, хоча деколи веселощі протистоять потребі холоднокровного аналізу. Щоб максимізувати рівень веселощів у вашій грі, задайте собі ці запитання:

— Які частини в моїй грі генерують веселощі? Чому?
— Які частини моєї гри потребують більше веселощів?

➕ Щоб детальніше зрозуміти анатомію фану і дізнатись більше про те, що в ігровому світі створює веселощі – можна почитати конспект лекцій Кевіна Вербаха з курсу Ігрофікація. Розділ конспекту про фан тут: https://gameit.tech/what-gamification-is-3/

Попередня Лінза #4: https://gameit.tech/lenses-4/


P.S. Традиційно, всі публікації в телеграм-каналі з’явдяються швидше, тут архів найважливіших публікацій. Канал проекту: Game It.