[довідник] Ігрові механіки в схемах (31-40)

M 032

Наступні 10 ігрових механік.

Попередні механіки: 1-10, 11-20, 21-30.


m_031
031. Chaining / Побудова ланцюжків (зв’язування). Ігрові сутності (фішки, міпли, карти, гекси, фігури) нерухомі, але побудовані в ланцюги. Це може надати грі динамічного відчуття руху, навіть якщо фігури не рухаються.
m_032
032. Chit-Pull System / Система Chit-Pull. Використовується у військових іграх для вирішення проблеми імітації одночасних дій на полі бою та питань «Командування та управління». У такій системі поточний гравець випадковим чином тягне фішку, що визначає групу одиниць, які тепер можна перемістити. Схеми включають переміщення будь-яких підрозділів під командуванням певного лідера, переміщення підрозділів певної якості або активацію підрозділів не для руху, а для бою.
m_033
033. Closed Drafting / Закрите проектування. Закрите складання карток — спосіб роздачі карток або інших ігрових елементів гравцям через упорядкований закритий процес відбору — зазвичай реалізовується за принципом «вибери та передай».
Типова реалізація передбачає, що кожному гравцеві роздають однакову кількість карт. Потім гравці вибирають одну (або кілька) карток, щоб зберегти, а решту передають ліворуч. Це продовжується, доки всі картки не будуть вибрані або скинуті. Ще є варіант, коли увесь набір карток бере один гравець і передає по колу. Тоді важливим фактором виступає механізм балансування переваги «першого» гравця.
m_034
034. Closed Economy Auction / Закритий економічний аукціон. Це метамеханізм, який може змінювати будь-який тип аукціону. На аукціоні закритого типу всі кошти, витрачені під час тогів, виплачуються самим учасникам аукціону.
Наприклад, виграшна ставка рівномірно розподіляється між гравцями, які не виграли. Тоді як програшні ставки є одним із способів (чи єдиним способом) отримати додаткові гроші.
m_035
035. Command Cards / Картки команд. У гравців є картки, які дозволяють їм активувати та виконувати дії з підмножиною своїх одиниць.
m_036
036. Commodity Speculation / Товарна спекуляція. Своєрідна підкатегорія інвестицій, у якій гравці купують і продають товари різного типу та кількості, коли вони змінюють вартість протягом гри. 
m_037
037. Communication Limits / Обмеження спілкування. Ігри можуть обмежувати гравців у відкритому спілкуванні один з одним. Ці обмеження можуть бути абсолютними, коли вони стосуються конкретних фрагментів інформації, або вони можуть обмежувати певні типи спілкування, наприклад усне мовлення але дозволяють письмо чи міміку й жести.
m_038
038. Connections / Зв’язки. Гравці намагаються створити зв’язки між різними точками на дошці. Це може бути й спеціалізований вид колекцій, у якому зібрані набори представляють зв’язки між вузлами, в вигляді маршрутів між пунктами призначення.
m_039
039. Constrained Bidding / Обмежені ставки. Це метамеханізм, який може змінювати інші види аукціонів. Гравці не можуть ставити будь-яку кількість, яку вони бажають. Вони можуть робити ставки лише на основі збільшення та/або комбінації певних ресурсів. Наприклад, гравці можуть підвищувати ставки, додаючи лише ті грошові картки, які мають на руках.
m_040
040. Contracts / Контракти. Гравці виконують контракти, щоб отримати винагороду. Контракти стають формою спеціальних цілей, що вимагають координації та планування. Вони можуть бути загальнодоступними, де всі гравці змагаються за те, хто їх завершить першим кооперативними, коли усі працюють на контракт, або приватними, де їх може виконати лише конкретний гравець.

🧊 Щоб не пропустити чим це все закінчиться — запрошую підписуватись на телеграм-канал Game It.