Завершився 2-й місяць в житті проекту Game It. Нижче перелік основних публікацій (раптом хтось щось думає перечитати чи просто подивитись на цілісну картинку проекту).
🧩 Продовжую виписувати базовий контент цього проекту — процес розробки фреймворку для ігроінженерів та ігродизайнерів Game It. Вийшло ще 3 публікації:
🔹 Модуль 3 – Трансформація (частина 3)
🔹 Модуль 1 – Метасвіт (частина 1)
🔹 Модуль 1 – Метасвіт (частина 2)
🛠 Розробка.
🔸 Ось так легко і невимушено, за місяць ми пройшли шлях від концепції до прототипу рефлексивно-ігрової розробки від Катерини Білохвіст «На емоціях». Саме час згадати, перечитати концепцію, десь за тиждень-два тестувань, мабуть, оголосимо можливість замовити собі релізну версію.
🔸 Be Ready — триває повільний але нестримний процес розробки в якості показового лабораторного проекту в контексті висвітлення розробки самого фреймворку Game It.
📘 Конспекти лекцій онлайн курсу Кевіна Вербаха «Gamification». Готові ще три частини:
▪️ Частина 4. Ігрові елементи.
▪️ Частина 5. Біхевіоризм.
▪️ Частина 6. Теорія самовизначення.
🎬 📜 Нове інтерв’ю та історія продукту в одному наборі. Мій гість Богдан Вельган розповів про історію виникнення своєї ігри-тренінгу «Життя як проеєт».
👔 Трохи розвинулась рубрика про ігрофікацію в різних місцях нашого життя.
🔹 13 результатів та 3 ризики від впровадження ігрофікації у вашій організації чи в бізнесі.
🔹 Реферативне дослідження для системних фандрейзерів Що вигідніше: благодійний аукціон чи благодійна лотерея?
🗄 Ідея з шухляди цього місяця «Перехрестя – 22» — спеціальний додаток до гри «Світ Громад». Основна фішка — можливість працювати з групами 20-30 осіб, використовуючи лише один ігровий комплект.
🍿 І порція розважального контенту. Вийшли чотири епізоди скріншот-комікс-серіалу за мотивами карт – «Професіонали ХХІ століття».
🔻 Епізод 4. «Маркери».
🔻 Епізод 5. «Сплав».
🔻 Епізод 6. «Електротовари».
🔻 Епізод 7. «Епізод 007».
🔔 Щоб нічого не пропускати і отримувати додатковий контент – підписуйтесь на телеграм-канал проекту: https://t.me/gameittech