У блозі була невеличка творчо-підсумкова перерва. Початок вересня – це якраз спеціальний час щоб можна було трохи озирнутись назад в минуле і спробувати щось видивитись в майбутньому. Нижче невеличкий аудит всього що в роботі.
- Саме 1 вересня 7 років тому ми з Тарасом Тимчуком заснували компанію «Світ Громад», директором якої я маю честь зараз бути. Тому зовсім не дивно, що річний цикл у нас встановився з вересня по серпень. Останній рік був багато в чому визначальним, основний підсумок – ми все ще живі і навіть запустили новий симуляційно-партисипативний продукт, який зараз дотестовується. Деталі будуть вже цього тижня.
- Вирішив перечитати «Гру в бісер» Германа Гессе. Втретє за життя і цього разу українською. Хто знає, може саме ця книга, яку мені індивідуально включила в програму 10-го класу вчителька з зарубіжної літератури Тетяна Іванівна Довбуш, вплинула на те, чим я зараз займаюсь. Сказати, що читається книга зараз зовсім не так як 26 років тому – це нічого не сказати.
- Паралельно з цим всім, завдяки Ксенії Ємшиній (колега по ігроінженерному цеху) знову занурився в фундаментальні дослідження в галузі теорії культури. А саме, знову «булькнув» в глибини розуміння феномену «гра». Спусковим механізмом на фоні «Гри в бісер» стали відкриті лекції Володимира Нікітіна (початок тут: https://www.youtube.com/watch?v=v0I-2btVSxY). Можливо буде конспект. Ще не знаю чим це все закінчиться або продовжиться.
- На фінішну передвидавничу пряму вийшли відразу два ігрові проекти: розважальна і легка гра «Їдломарафон» за мотивами арт-буку Євгенії Кузнєцової «Готуємо в журбі» та етнографічна розробка Ірини Лаврової «Україна: Спадщина». У вересні мають відкритися передзамовлення на обидві гри.
- В листопаді-грудні, скоріш за все, буде оголошено про ще один масштабний ігровий проект за ще однією книгою. Поки розголошувати деталі не можу, але ресурс творчої уваги цей проект в мене вже забирає повним ходом.
- Готова бета-версія підручника-робочого-зошита «Game It: make anything a game» над яким я працював майже рік. Тепер думаю що з ним робити: або просто видати, або видати + міні-курс з консультаціями, або повноцінний курс з ігророзробки тривалістю в 3-5 місяців. Можливо буде три варіанти одночасно.
- Є кілька проектів на менторстві в різних кондиціях та з різними перспективами… Якщо раптом вам теж щось кортить розробити своє самостійно але з ментором – можна просто заповнити бриф і я з вами сконтактую.
- І ще входжу в невеличку розробницьку IT-команду, якою ми беремо 2-3 інтернет-проекти на рік (якщо комусь треба щось унікальне, кастомне з крутим дизайном але не надто масштабне – звертайтесь).
Ось десь про це все детальніше (окрім хіба що 8-го пункту) я і буду писати найближчим часом. П’ятничні кібер-анекдоти теж будуть продовжуватись, якими б дивними вони не виглядали 😉
Підписка на телеграм-канал проекту Game It, дозволить не пропустити це все.