📘 Мистецтво ігрового дизайну під збільшуваним склом.
🔎 Лінза #6. Допитливість.
Подумайте про те, що є справжньою мотивацією для ваших гравців, – це не тільки цілі вашої гри, що викладені у правилах як умови перемоги, а ще й причини, чому гравці хочуть досягти ці цілі. Задайте собі ці запитання:
— Які запитання моя гра зароджує в думках гравців?
— Що я роблю щоб гравці утримували свою увагу щодо цих запитань?
— Що я можу зробити щоб спонукати їх наштовхуватись на ще більше запитань?
Наприклад, гра-лабіринт, ймовірно, має мати часові обмеження для кожного рівня щоб гравець запитав себе: «Чи зможу я пройти цей лабіринт за 30 секунд?». Способом тримати увагу на цьому могла б бути красива анімація з візуальними ефектами після проходження. Наступне питання, яке може зародитись в думках гравця: «А яка анімація та ефекти будуть після проходження наступного лабіринту?»
Попередня Лінза #5: https://gameit.tech/lenses-5/
P.S. Традиційно, всі публікації в телеграм-каналі з’явдяються швидше, тут архів найважливіших публікацій. Канал проекту: Game It.