Мистецтво ігрового дизайну [26]: Функціональний простір

Lense 026

📘 Мистецтво ігрового дизайну під збільшуваним склом.

🔎 Лінза #26. Функціональний простір.

Щоб використати цю лінзу, подумайте про простір, який займає ваша гра, коли всі її елементи розкладені. Задайте собі наступні запитання:

– Простір цієї гри цілісний чи розподілений?
– Скільки вимірів вона має?
– Які просторові обмеження в цієї гри?
– Чи має гра якісь підпростори? Як вони сполучаються?
– Чи існує більш як один зручний спосіб змоделювати простір цієї гри?

Попередня Лінза #25: https://gameit.tech/lenses-25/


P.S. Публікації в телеграм-каналі з’являються швидше, тут лише архів найважливішого. Телеграм проекту: Game It