Мистецтво ігрового дизайну [25]: Суддівство

Lense 025

📘 Мистецтво ігрового дизайну під збільшуваним склом.

Це не зовсім коректно говорити, що люди не люблять, коли їх судять. Люди не люблять, коли їх судять не справедливо.

🔎 Лінза #25. Суддівство.

Щоб вирішити, що ваша гра справедливо розсуджує гравців, задайте собі наступні запитання:

– Що саме ваша гра судить між гравцями?
– Як суддівство у вашій грі комунікується?
– Чи гравці відчувають, що суддівство у грі є справедливим?
– Чи вони переймаються цим суддівством?
– Чи це суддівство спонукає їх покращуватись?

Попередня Лінза #24: https://gameit.tech/lenses-24/


P.S. Публікації в телеграм-каналі з’являються швидше, тут лише архів найважливіших публікацій. Телеграм проекту: Game It