Мистецтво ігрового дизайну [22]: Потреби

Lense 022

📘 Мистецтво ігрового дизайну під збільшуваним склом.

🔎 Лінза #22. Потреби.

Для використання цієї лінзи, припиніть думати про свою гру і подумайте про базові потреби людини, які вона задовольняє. Задайте собі наступні запитання:

— З яким рівнем ієрархії потреб Маслоу моя гра взаємодіє?
— Чи зачіпає вона потреби в розвитку, самостійності та приналежності до групи?
— Як я можу пристосувати свою гру до задоволення більш базових потреб ніж в поточній версії?
— Щодо потреб, які моя гра зараз торкається, чи може вона задовольняти ці потреби ще краще?

Це може звучати дивно — говорити про те як гра задовольняє базові людські потреби, та все що люди роблять це спроба задовольнити свої потреби в той чи інший спосіб. І майте на увазі, якісь ігри задовольняють потреби краще за інші — ваша гра не може просто формулювати потребу, вона має забезпечувати її задоволення. Якщо гравець уявляє, що граючи у вашу гру, він стане кращої думки про себе чи більше зблизиться зі своїми друзями і ваша гра цього не забезпечить, то гравець знайде іншу гру, яка це зробить.

Попередня Лінза #21: https://gameit.tech/lenses-21/


P.S. Традиційно, всі публікації в телеграм-каналі з’являються швидше, тут архів найважливіших публікацій. Канал проекту: Game It.