Мистецтво ігрового дизайну [20]: Задоволення

Lense 020

📘 Мистецтво ігрового дизайну під збільшуваним склом.

🔎 Лінза #20. Задоволення.

Для використання цієї лінзи, подумайте про різновиди задоволення які ваша гра надає, а які — ні. Задайте собі наступні запитання:

— Які різновиди задоволення дає ваша гра гравцям? Чи можна їх ще більше розвинути?
— Яких різновидів задоволення бракує? Чому? Чи можуть вони бути додані?

Зрештою, справа гри — давати задоволення. Пробираючись через списки різноманітних видів та класифікацій задоволення та розглядаючи на скільки ваша гра забезпечує кожен вид, ви можете отримати поштовх для додаткових змін у вашій грі, які, в підсумку, підвищать рівень насолоди гравців. Завжди будьте напоготові, принаймні для того щоб відразу вловити якийсь унікальний, не класифікований тип задоволення, який не властивий більшості інших ігор. Можливо саме через нього ви здобудете ту унікальну якість своїй грі, якої вона потребує.

Попередня Лінза #19: https://gameit.tech/lenses-19/


P.S. Традиційно, всі публікації в телеграм-каналі з’являються швидше, тут архів найважливіших публікацій. Канал проекту: Game It.