Якими навичками повинен володіти ігродизайнер?

Skills

Трохи доповнений та доопрацьований перелік з книги The Art of Game Design, автор Джессі Шелл (Jesse Schell). Навички подані в алфавітному порядку. Окремо виділив навички для сфери розробки відеоігор та настільних ігор.

Антропологія: Ви будете досліджувати вашу аудиторію в її природньому середовищі через поведінку та звички, намагаючись вловити їхні найпотаємніші бажання, адже ваша гра має задовольнити ці бажання.

Архітектура: Ви будете створювати не просто будівлі, ви будете дизайнити цілі міста та світи. Грубо кажучи, із світом архітектури, яка є, по суті, розумінням зв’язків між людиною та простором, ви отримаєте неймовірний буст у сфері створення ігрових світів.

Бізнес: Ігрова індустрія — це індустрія. Більшість ігор створюються для того щоб заробляти гроші. Чим краще ви розумієте підприємницьку сутність речей, тим більше у вас шансів створити гру своєї мрії.

Візуальне мистецтво: Ваша гра, найімовірніше, буде наповненою різноманітними графічними елементами. Ви маєте вільно володіти мовою графічного дизайну та знати як його застосовувати для створення відчуттів та емоцій, які ви хочете щоб містила ваша гра.

Економіка: Багато сучасних ігор містять складну економіку ігрових ресурсів. Розуміння правил економіки може бути для вас неочікувано помічним.

Ігри: Природно, знайомство з іграми буде дуже вам допомагати, але не тільки з такими іграми, над розробкою якої ви працюєте. Вам знадобляться знання того як працюють найрізноманітніші ігри, від карткового “Дурня” до найскладніших містобудівних стратегій. Це ваша сировина для продукування нових ігор.

Історія: Багато ігор розгортаються у визначених історичних умовах. Та навіть якощ гра розгортається в фентезійому світі ви можете отримати неймовірні підказки та натхнення з історії.

Комунікації: Вам потрібно розмовляти з людьми в кожній сфері знань з цього списку і не тільки. Вам доведеться вирішувати проблеми та розв’язувати диспути і суперечки, непорозуміння та конфлікти. А також доведеться досліджувати реальні думки та відчуття щодо вашої гри в цільовій аудиторії, клієнтів та членів вашої команди.

Креативне (художнє) письмо: Ви будете створювати цілий видуманий світ та його населення та цілу купу найрізноманітніших подій, що з ним відбуватиметься.

Математика: Ігри базуються на математиці. Ігровий баланс, ймовірності, аналіз ризиків, система залікових балів тощо. Професійний ігродизайнер не повинен боятися час від часу занурюватись та копирсатись в математиці.

Менеджмент: Коли вже команда працює разом для досягнення спільної мети, то без управління не обійтись. Хороші дизайнери вміють досягати успіху навіть при поганому керівництві, непомітно направляючи колег у потрібному напрямку щоб робота була зроблена вчасно.

Мозкоштурм: Вам потрібно буде генерувати нові ідеї як малими дозами так і сотнями.

Психологія: Ваша мета — зробити людей щасливими. Ви маєте розуміти як працює людина та її мозок, інакше, ви працюєте в темряві. Тим більше вам потрібно розбиратись в людях, якщо ви подались створювати навчальні ігри.

Публічні виступи: Вам доведеться часто презентувати свої ідеї різним групам людей. Деколи ви проситимете зворотній зв’язок та відгуки. Деколи ви переконуватимете інших в геніальності своїх ідей. В будь-якому випадку ви маєте бути зрозумілими, природніми та цікавими, інакше люди запідозрять, що ви самі не розумієте що робите.

Технічне письмо: Вам потрібно вміти створювати структуровані зрозумілі тексти без чорних дір та двозначностей.

Додаткові навички у сфері відеоігор

Анімація: Сучасні ігри наповнені персонажами, які повинні здаватись живими. Власне під терміном “анімація” ми розуміємо “вдихнути життя”. Розуміння сили та обмежень анімації персонажів відкриє вам двері до мудрого ігродизайну, якого ще світ не бачив.

Інженерія: Сучасні відеоігри включають деякі досить складні технічні рішення. Ці інновації роблять можливою зовсім інший рівень ігроладу. Ігродизайнер-інноватор має розуміти як обмеження так і можливості кожної такої технології.

Звуковий дизайн: Звук це те що справді переконує наш мозок, що щось тут є. Іншими словами, чути — означає вірити.

Кінематографія: Багато ігор містять фільми. Майже всі сучасні відеоігри мають віртуальні відеокамери. Ви повинні розуміти мистецтво кінематографу, якщо ви хочете доставляти емоційно повноцінний ігровий досвід гравцям.

Музика: Музика — це мова душі. Якщо ви збираєтесь своєю грою реально чіпляти людей, занурювати та захоплювати їх, то це неможиво без музики.

Додаткові навички у сфері настільних ігор

3D-друк: Сучасні технології дозволяють зовсім по-іншому підходити до виконання ігрових фішок, персонажів, живих та неживих представників вашого ігрового світу. Як мінімум варто дізнатись що і як можна зараз друкувати на 3D-принтерах.

Матеріалознавство: Ви маєте розуміти як працює папір, який буває картон, чим картон для карт відрізняється від картону палітурного, які матеріали як себе ведуть у вологому приміщенні та на сонці. Без цього всього ви ризикуєте зробити щось таке, чим люди не зможуть грати.

Поліграфія: Окрема, дуже специфічна галузь знань. Навіть якщо вам пощастило знати професійну друкарню, яка виготовить вам вашу гру, то вам все одно доведеться ж їм якось пояснити, що ви хочете отримати на виході. Розуміння матеріалів та особливостей друку на самому старті розробки гарантовано вбереже вас від надмірних витрат.


P.S. Традиційно, всі публікації в телеграм-каналі з’являються швидше, тут архів найважливіших публікацій. Канал проекту: Game It.