Мистецтво ігрового дизайну [2]: Суттєвий досвід

Lense 002

📘 Мистецтво ігрового дизайну під збільшуваним склом.

🔎 Лінза #2. Суттєвий досвід.

Використовуючи цей фокус уваги, перестаньте думати про вашу гру і почніть думати про досвід гравців. Задайте собі наступні питання:

— Який досвід я хочу щоб гравці здобули?
— Яка головна суть (ключова вижимка) для цього досвіду?
— Як моя гра «ловить» цю ключлову суть?

Для прикладу автор подає варіант розробки простої відеогри, де персонажі-діти грають сніжки. Що буде тут ключовим досвідом (есенцією)? Згадуючи свої ігри в сніжки, що вам видається ключовим для «запакування» в ігрові сутності? Те, що було дуже весело? Те що було холодно але сонячно? Те, що поруч, хтось вигулював собаку і стежив за сніговими баталіями? Чи те, що ви тоді побудували найбільший сніговий форт?

Відповіді можуть бути різні. І не обов’язково саме ваш реальний (чи чийсь) особистий довід гри у сніжки буде дорівнювати набору ключових факторів для гри. Та сніжки грають зимою (як правило) і якщо персонажі анімовані, то логічно, що дихаючи вони мають видихати хмарки конденсованої пари. Навіть в сонячний день, зимою, зазвичай холодно. І, мабуть, гравці мають бути одягнуті в рукавиці. І якщо сніжки ліпити зручніше голими руками, то все одно, змерзнувши, вони б одягнули рукавиці.

Попередня Лінза #1: https://gameit.tech/lenses-1/


P.S. Традиційно, всі публікації в телеграм-каналі з’явдяються швидше, тут архів найважливіших публікацій. Канал проекту: Game It.