📘 Мистецтво ігрового дизайну під збільшуваним склом.
Гра зроблена для гравців.
🔎 Лінза #19. Гравець.
Для використання цієї лінзи, припиніть думати про свою гру і почніть думати про своїх гравців. Задайте собі ці запитання про людей, які гратимуть у вашу гру:
— Загалом, що вони люблять?
— Що вони не люблять? Чому?
— Що вони очікують побачити в грі?
— Якщо б я був на їхньому місці, що б я хотів побачити в грі?
— Що б їм сподобалось чи не сподобалось в моїй грі в деталях?
Хороший ігродизайнер завжди перебуває в роздумах про своїх гравців та завжди їх захищає. Досвідчений ігродизайнер тримає лінзу Гравці та лінзу #10 Голографічний дизайн в одній руці, думаючи про гравців, ігровий досвід та ігрові механіки одночасно. Роздуми про гравців дуже корисні, та ще корисніше — бачити як вони грають вашу гру. Чим більше ви спостерігаєте їх за грою, тим легше вам буде передбачити що принесе їм задоволення.
Попередня Лінза #18: https://gameit.tech/lenses-18/
P.S. Традиційно, всі публікації в телеграм-каналі з’являються швидше, тут архів найважливіших публікацій. Канал проекту: Game It.