Мистецтво ігрового дизайну [10]: Голографічний дизайн

Lense 010

📘 Мистецтво ігрового дизайну під збільшуваним склом.

Після невеличкої перерви продовжуємо, будемо наздоганяти графік, тож лінзи, сподіваюсь, з’являтимуться частіше.

🔎 Лінза #10. Голографічний дизайн.

Щоб застосувати цей фокус, ви маєте бачити все у вашій грі водночас: згадувані 4 елементи (тетраду, як скелет вашої гри) та досвід гравців (як м’язи вашої гри) та те як це взаємопов’язане. Цілком прийнятним є почергове переключання уваги зі скелету на м’язи і навпаки. Та значно краще бачити свою гру цілісно — голографічно. Задайте собі ці запитання:

— Які елементи гри роблять досвід гравців приємним та бажаним?
— Які елементи гри відволікають від отримання такого досвіду?
— Як я можу змінити елементи гри щоб покращити ігровий досвід для користувачів?

Попередня Лінза #9: https://gameit.tech/lenses-9/


P.S. Традиційно, всі публікації в телеграм-каналі з’явдяються швидше, тут архів найважливіших публікацій. Канал проекту: Game It.