📘 Мистецтво ігрового дизайну під збільшуваним склом.
🔎 Лінза #15. Вісім фільтрів.
Щоб застосувати цей фокус уваги, ви повинні враховувати ті численні обмеження, які ваша розробка повинна задовольняти. Ви можете назвати свій дизайн завершеним тільки коли він зможе пройти крізь наступні вісім фільтрів, не зазнаючи жодних змін.
Задайте собі ці вісім запитань, які є ключовими для восьми фільтрів:
Фільтр 1. Мистецький порив. Чи моя гра відчувається правильною?
Фільтр 2. Демографія. Чи передбачуваної цільової аудиторії достатньо?
Фільтр 3. Дизайнерський досвід. Чи моя гра добре здизайнена?
Фільтр 4. Інновації. Чи достатньо в грі новизни?
Фільтр 5. Бізнес і маркетинг. Чи буде ця гра продаватись?
Фільтр 6. Інженерія. Чи технічно можливо виробити цю гру?
Фільтр 7. Соціум/Спільнота. Чи ця гра досягає цілей соціуму чи нашої спільноти?
Фільтр 8. Тестування. Чи тестувальники під час гри були достатньо захоплені?
Буває, що потрібно застосувати додаткові фільтри. Наприклад, в навчальній грі ми також мусимо дати відповідь на запитання типу «Чи ця гра навчає тому, на що ми сподівались?». Якщо ваша розробка потребує більшої кількості різноманітних фільтрів, не нехтуйте ними.
Попередня Лінза #14: https://gameit.tech/lenses-14/
P.S. Традиційно, всі публікації в телеграм-каналі з’явдяються швидше, тут архів найважливіших публікацій. Канал проекту: Game It.