Мистецтво ігрового дизайну [14]: Постановка проблеми

Lense 014

📘 Мистецтво ігрового дизайну під збільшуваним склом.

Не закохуйтесь у своє рішення. Закохуйтесь у свою проблему!
Анонім

🔎 Лінза #14. Постановка проблеми.

Щоб застосувати цей фокус уваги, подумайте про свою гру як про вирішення проблеми.

Задайте собі ці запитання:

— Яку проблему чи проблеми я справді намагаюсь вирішити?
— Чи я робив припущення щодо цієї гри, які насправді не мають нічого спільного з її справжньою метою?
— Чи гра справді є найкращим рішенням? Чому?
— Як я буду описувати ситуацію коли проблему буде вирішено?

Формулювання обмежень та цілей вашої гри в якості постановки проблеми може допомогти вам перейти до чіткого та зрозумілого ігрового дизайну значно швидше.

P.S. Власне обмеження, що витікають із сформульованої проблеми, визначають (як мінімум, суттєво звужують) ті історію, технології, механіки, естетичний вигляд, що в підсумку будуть реалізовані як ваша нова гра.

Попередня Лінза #13: https://gameit.tech/lenses-13/


P.S. Традиційно, всі публікації в телеграм-каналі з’явдяються швидше, тут архів найважливіших публікацій. Канал проекту: Game It.