📘 Мистецтво ігрового дизайну під збільшуваним склом.
Щоб написати могутню книгу, ви повинні обрати могутню тему. (Герман Мелвіл)
🔎 Лінза #11. Єдина тема.
Первинною вигодою від того, що ваш дизайн будуватиметься навколо єдиної теми, є те, що всі її елементи будуть посилювати одне одного.
Щоб застосувати цей фокус уваги, ви маєте повернутись до початку всього. Задайте собі ці запитання:
— Якою є моя тема?
— Чи я використовую всі можливі засоби для посилення цієї теми?
Ця лінза дуже добре працює з лінзою #9 Тетрада елементів (https://gameit.tech/lenses-9/). Використайте тетраду щоб розділити всю гру на окремі елементи. Так ви зможете легше вивчити їх з точки зору єдиної теми.
☝️ Наприклад, ми розробляємо настільну гру про динозаврів. Чи є в нас достатньо текстів про динозаврів? Чи є в нас достатньо зображень динозаврів? Чи є в нас фігурки динозаврів? Чи є можливість завантажити симуляцію звуків, які видають динозаври? Чи механіки гри відтворюють гіпотетичну поведінку динозаврів? Чи варто нам вкласти в гру додаткові оригамі для самостійного складання паперового динозавра? Зрештою, чи ми самі дослідили все що є доступним про динозаврів? І так далі…
Попередня Лінза #10: https://gameit.tech/lenses-10/
P.S. Традиційно, всі публікації в телеграм-каналі з’явдяються швидше, тут архів найважливіших публікацій. Канал проекту: Game It.