З моменту запуску телеграм-каналу та блогу Game It, в рубриці розробки однойменного фреймворку для ігроінженерії вийшло рівно 20 публікацій* (ця буде 21-ю). Постало питання – що далі?
Спочатку я думав відразу запакувати усе це (і трішки більше) у картковий методичний набір (methodkid — доволі поширена форма для такого роду продуктів). Але ж до нього потрібна інструкція, подумав я, а ще краще – підручник.
Тому виникла ідея рухатись далі через проміжний етап якоїсь офлайнової чи онлайнової навчальної програми або навіть школи (Зимова школа ігрової інженерії – чим не назва). Щоб разом з іншими людьми все це відразу тестувати. Та терористи-нащадки Лєрмонтова вносять корективи, тож довелось шукати прийнятний асинхронний формат для такої школи. Хороші враження в мене залишає асинхронна конференція проекту Перезміст**, яка триває на цьому тижні.
Отже, поточна ідея це: робочий зошит (паперовий, для якого і ліхтарика чи свічки вистачить) + відеоуроки, які кожен зможе проходити в індивідуальному темпі + якесь середовище для консультацій (телеграм-чат, клас-рум або ще щось, зараз вивчаю різні варіанти).
Коли це все буде?
Ще не дуже скоро. Найімовірніше, не раніше середини січня наступного року. Тому, слідкуйте за новинами щоб не пропустити перший набір в школу. Для пілотування перший набір буде дуже обмеженим (5-7 місць… може 10-12).
Про трішки більше. А саме, що ще не вийшло у цій рубриці. Це два спеціальні модулі: про конструювання ігрофікаційних систем і про особливості виробництва «коробочних» продуктів. Поки планую, що це будуть спецмодулі для школи, хіба би я знайшов цікавий формат викладу цих знань у каналі чи блозі. Тут ще все не вирішено.
* Усі публікації щодо розробки фреймворка можна вибрати тут на блозі за тегом Game It FW.
** Асинхронна конференція 14-17 листопада про використання ігор «Світ Громад» для роботи з ВПО. Організатор: ГО «ІПІД». Сторінка проекту: https://ipid.org.ua/perezmist.