[дайджест] Січень 2023

January23

🗓 Що було в січні. Восьмий #дайджест проекту.

Нижче перелік основних публікацій (раптом хтось щось думає перечитати чи просто подивитись на цілісну картинку).

🔬 GameFi: перший дотик – вільний переклад вікіпедійної статті на зовсім нову для мене тему крипторігор.

🧭 З допомогою підписниці каналу @SjanjaH, зібрав 5 україномовних YouTube-каналів про настільні ігри. На разі не відписався від жодного з них.

🎲 «Як будь-що перетворити на гру?» – такою була тема зумінару-вебінару, який я мав нагоду провести для спільноти «На емоціях». Але він, сподіваюсь, був корисним усім, хто так чи інакше займається чи цікавиться ігровими технологіями. Відеозапис є: https://gameit.tech/zoominar-how-to-make-anything-a-game/

🧩 Game It FW: продовжується оформлення фреймворку в робочий зошит. Поки ціль не змінилась – вийти на прототип до кінця лютого 2023 року.

🤔 З рубрики Рефлексії:
🔻 Настільні ігри приводять дітей до захвату від школи. Історія, яка мене розчулила.

📘 Розпочався новий «конспектний марафончик» за мотивами прочитання книги Ю-кай Чоу «Gamification Book: Actionable Gamification – Beyond PBLs», На разі вийшло дві публікації:
🔹 Окталіз: вступ.
🔹 Окталіз, ч.2: лівопівкульні та правопівкульні, чорні та білі мотиватори.


P.S. Дайджест саме те місце, де доречно в повний ріст писати якісь відгуки та пропозиції по розвитку проекту Game It. Коментарі в телеграм-каналі, традиційно відкриті, тут традиційно закриті.