Мистецтво ігрового дизайну [13]: Натхнення

Lense 013

📘 Мистецтво ігрового дизайну під збільшуваним склом.

Коли ви знаєте як слухати, тоді всі навколо стають гуру.
Рам Дас (Ram Dass)

🔎 Лінза #13. Натхнення.

Щоб застосувати цей фокус уваги, перестаньте розглядати свою гру та перестаньте роздивлятись схожі ігри. Замість цього, подивіться де-небдь ще.

Задайте собі ці запитання:

— Що в моєму житті було таким, що пережитим досвідом мені б хотілось поділитись з іншими?
— В який швидкий спосіб я можу виокремити суть такого пережитого досвіду та вкласти його в мою гру?

Використання цієї лінзи вимагає відкритого розуму та неабиякої уяви. Вам потрібно дослідити свої відчуття та все навколо. Ви мусите бути готовими спробувати щось неможливе — бо насправді це щось неможливе — з допомогою кидка грального кубика передати хвилювання бою на мечах або заставити гравця у відеогрі відчувати страх темноти, граючи сонячного дня. Використайте цю лінзу щоб відшукати неігровий досвід, який надихне вашу гру. При цьому всі елементи тетради вашої гри можуть бути об’єднані єдиним натхненням, або можуть надихатись кожен окремо, змішуючись в щось зовсім нове. Коли ваше бачення опирається на реальне життя, що направляє ваші рішення, ваш досвід набуває беззаперечної сили, впливу та унікальності.

Ця лінза тісно працює з лінзою #2 Ключовий досвід (https://gameit.tech/lenses-2/). Використайте лінзу Нескінченного натхнення щоб знайти чудовий досвід та лінзу Ключового досвіду щоб ці знахідки інтегрувати у вашу гру.

Попередня Лінза #12: https://gameit.tech/lenses-12/


P.S. Традиційно, всі публікації в телеграм-каналі з’явдяються швидше, тут архів найважливіших публікацій. Канал проекту: Game It.