Мистецтво ігрового дизайну [9]: Тетрада елементів

Lense 009

📘 Мистецтво ігрового дизайну під збільшуваним склом.

🔎 Лінза #9. Тетрада елементів.

Щоб застосувати цей фокус, підсумуйте з чого ваша гра справді зроблена. Розгляньте кожен елемент окремо а потім усі їх разом як цілісність. Задайте собі ці запитання:

— Чи моя гра здизайнена з використанням елементів всіх чотирьох типів*?
— Чи може моя розробка бути покращена за рахунок розширення однієї чи кількох категорій елеменів?
— Чи всі чотири групи елементів гармоніюють, посилюють одна одну та працюють разом в фокусі однієї теми?

* Пояснення про тетраду з книги. Автор розглядає наступну тетраду (тетраедр) елементів, як базову конструкцію для будь-якої гри:
1. Механіки. Це правила та процедури гри. Механіки описують ціль вашої гри, як гравці можуть і як не можуть її досягати, і що буде якщо вони таки спробують.
2. Історія. Послідовність подій, які розкриваються в грі.
3. Естетика. Те як гра виглядає, звучить, пахне, смакує чи відчувається на дотик.
4. Технології. З чого і як гра зроблена (в якому середовищі, з яких матеріалів тощо).

Попередня Лінза #8: https://gameit.tech/lenses-8/


P.S. Традиційно, всі публікації в телеграм-каналі з’явдяються швидше, тут архів найважливіших публікацій. Канал проекту: Game It.