Новий відосік виклали на TEDx. Виступ називається: Can a 90s video game be a standard for experience design?
На жаль, дослівний короткий український переклад (дизайн користувацького досвіду) звучить трохи кустюрбато. Довго думав як воно краще перекласти ті славетні дві літери, які так часто трапляються в технічних завданнях – UX-design. То може хай так і буде UX-дизайн?
Хто раптом не в курсі, то мова йде про практику створення продуктів, послуг і середовищ з акцентом на те, як користувачі взаємодіятимуть з ними, і на те, який загальний досвід вони отримають від такої взаємодії. Метою тут є створення значущого та привабливого досвіду користування продуктом для користувачів, який відповідає їхнім потребам і перевершує їхні очікування. Використовується далекто не тільки в ІТ. А ще в різних галузях, роздрібній торгівлю, охороні здоров’я, промисловому дизайні та розвагах.
☝️ А саме відео про 5 ключових принципів UX-дизайну на прикладі відеогри з 90х. І ще про те, чому UX-дизайнерам так важливо регулярно грати в ігри 😉
⏱ Тривалість: 12 хв. (англійською)
🧐 Підписуйтесь на телеграм-канал Game It, щоб не пропустити нічого ігроважливого.