Мистецтво ігрового дизайну [63]: Зворотний зв’язок

Lense 63

Сьогодні ми розглянемо аспект, який часто недооцінюється, але має значний вплив на досвід гравця — зворотний зв’язок у грі. Зворотний зв’язок — це інформація, яка повертається до гравця від гри, впливаючи на його подальші дії та розуміння того, що відбувається.

Інформація в грі рухається по колу: від гравця до гри і назад до гравця. Цей цикл можна порівняти з водяним колесом, яке генерує досвід, коли обертається. Якість цього зворотного зв’язку визначає, наскільки гравець розуміє та насолоджується грою.

Наприклад. Сітка на баскетбольному кільці: вона не впливає на саму гру, але сповільнює м’яч, дозволяючи гравцям бачити та чути, що кидок був вдалим.

Недостатній зворотний зв’язок може зробити завдання безглуздим і знизити задоволення від гри. Тому важливо забезпечити гравця необхідною інформацією в потрібний момент.

🔎 Лінза #63. Зворотний зв’язок.

Щоб переконатися, що ваш зворотний зв’язок створює бажаний ефект, задайте собі наступні запитання в кожен момент гри:

– Що гравці повинні знати в цей момент?
– Що гравці хочуть знати в цей момент?
– Що ви хочете, щоб гравці відчували в цей момент? Як ви можете надати зворотний зв’язок, який створить це відчуття?
– Що гравці хочуть відчувати в цей момент? Чи є можливість створити ситуацію, в якій вони це відчують?
– Яка мета гравця в цей момент? Який зворотний зв’язок допоможе досягти цієї мети?

Попередня Лінза #62: https://gameit.tech/lenses-62/


P.S. Публікації в телеграм-каналі з’являються швидше, тут лише архів найважливішого. Телеграм проекту: Game It