Мистецтво ігрового дизайну [61]: Віртуальний інтерфейс

Lense 61

Важливо зазначити, що ця лінза найбільш релевантна для відеоігор та онлайн-ігор, де віртуальний інтерфейс є ключовим для взаємодії гравця з ігровим світом.

🔎 Лінза #61. Віртуальний інтерфейс.

Дизайн віртуальних інтерфейсів може бути досить складним. Якщо його виконати погано, інтерфейс може стати стіною між гравцем та ігровим світом. Якщо ж виконати добре, він посилює можливості та контроль гравця в ігровому світі.

Щоб переконатися, що ваш віртуальний інтерфейс максимально покращує досвід гравця, задайте собі наступні запитання:
– Яку інформацію гравець повинен отримати, яку не видно безпосередньо в ігровому світі?
– Коли гравцю потрібна ця інформація? Постійно? Тільки інколи? Лише в кінці рівня?
– Як можна надати цю інформацію гравцю так, щоб вона не заважала його взаємодії з ігровим світом?
– Чи є елементи ігрового світу, з якими легше взаємодіяти через віртуальний інтерфейс (наприклад, спливаюче меню), ніж безпосередньо?
– Який тип віртуального інтерфейсу найкраще підходить до мого фізичного інтерфейсу? (Наприклад, спливаючі меню не дуже добре поєднуються з геймпадом.)

Попередня Лінза #60: https://gameit.tech/lenses-60/


P.S. Публікації в телеграм-каналі з’являються швидше, тут лише архів найважливішого. Телеграм проекту: Game It