Тип балансу 8: Винагороди.
Винагорода – це перевірений спосіб, з допомогою якого гра «говорить» гравцеві – «ти молодець!». Загалом є кілька поширених типів винагороди в грі. Вони різні та об’єднані одним – задовольнити пристрасть гравця.
▫️ Похвала – найпростіша винагорода, гра просто каже тобі, що ти добре зробив свою роботу.
▫️ Залікові бали – отримання залікових балів може бути етапом до здобуття вищої винагороди або способом рухатись по таблиці лідерів.
▫️ Пролонгована гра – винагорода за ігри з лімітом спроб чи часу (пінбол).
▫️ Перехід – наприклад на новий рівень чи отримання доступу до нового контенту.
▫️ Видовище – у відеоіграх, часто за видатні досягнення можна розблокувати сюжетний відеоролик, який доступним стає тільки для найбільш вдалих гравців.
▫️ Вираження – маються на увазі ігрові артефакти, які дозволяють гравцям показати свою успішність (унікальний одяг персонажа чи рідкісні колекційні предмети).
▫️ Сила – схоже на попереднє, тільки замість дефіле в новому обладунку, ваш герой демонструє унікальні здібності чи надсилу.
▫️ Ресурси – в казино ви отримуєте гроші а у відеоіграх золото, платину чи щось ще більш унікальне.
▫️ Статус – наприклад «лідер місяця» чи «світовий рекордсмен».
▫️ Завершеність – завершення всіх цілей у грі дає гравцям неймовірне відчуття повноти отриманого ігрового досвіду.
🔎 Лінза #46. Винагорода.
Всі люблять розповідати про добре зроблену роботу. Задайте ці запитання щоб визначити чи ваша гра пропонує правильні винагороди в правильній кількості у правильний час:
– Які нагороди моя гра роздає? Чи може вона роздавати також й інші?
– Чи гравці екзальтовані коли отримують винагороду в моїй грі, чи вони нудьгують? Чому?
– Отримання винагороди, яку ви не розумієте – це як не отримати винагороду взагалі. Чи мої гравці розуміють нагороди, які отримують?
– Чи винагороди, які роздає моя гра часом не надто регулярні? Чи можуть вони роздаватись більш варіативно?
– Як мої винагороди впливають одна на одну? Може є спосіб їх краще поєднати?
– Як мої винагороди здобуваються? Надто швидко, надто повільно чи якраз так як треба?
Балансування винагород відрізняється в кожній грі. Вам варто перейматись не лише про те чи вони правильні, але й чи вони в правильній кількості і чим здобуваються в правильний момент. Це завдання, в якому важко досягти досконалості, та протягом тестування, варто прагнути хоча б стану «достатньо добре».
Попередня Лінза #45-A: https://gameit.tech/lenses-45a/
P.S. Публікації в телеграм-каналі з’являються швидше, тут лише архів найважливішого. Телеграм проекту: Game It