Тип балансу 7: Швидко чи довго.
Окремий вид балансу – це можлива тривалість гри. Є окремі види ігор, які відразу натякають на те, що партія буде дуже швидкою (наприклад, філери – швидкі карткові ігри, які в клубах часто грають в перервах між складними іграми або поки чекають колег з тривалістю партії 5-10 хвилин). Стратегічні ігри не бувають швидкими і вимірюють свої партії годинами, тож якщо ви збираєтесь пограти в тераформування якоїсь планети чи захопити світ, то варто запастись терпінням і перекусом.
Часто розробники дають можливість гравцям одну й ту саму гру зіграти швидше чи повільніше за рахунок додаткового реквізиту, важчих та триваліших сценаріїв чи спеціальних обмежень у правилах.
Коли ж ви розробляєте гру під якусь специфічну задачу і аудиторію, тривалість ігрової партії може бути одним з ключових обмежень для всієї розробки. Наприклад, в навчальних іграх для школярів дуже бажано щоб ігрова партія вмістилась в шкільний урок, за інших обставин – її не гратимуть або гратимуть дуже не часто, якою б цікавої та корисною вона не була.
🔎 Лінза #45-A. Швидко чи довго.
У книзі Джессі Шелла не сформульовано жодної лінзи для того щоб сфокусуватись на аспекті тривалості гри, яку ви розробляєте. Та тема важлива, тож давайте сформулюємо свої запитання, які дозволять сфокусуватись на тривалості вашої гри:
– Коли саме гравці мають час для вашої гри і скільки в них цього часу?
– Чи можу я дати гравцям вибір – зіграти швидку партію чи довгу?
– Якщо гра швидка, то за рахунок чого гравцям захочеться зіграти ще раз?
– Якщо гра тривала, то чи достатньо в ній нового контенту на кожному наступному кроці, щоб зберегти інтерес гравців протягом кількох годин чи кількох сотень годин (для відеогри)?
– Які прискорювачі я можу впровадити в гру щоб партія не затягувалась надто довго?
– Які уповільнювачі я можу впровадити щоб гравці могли довше насолоджуватись грою?
Попередня Лінза #45: https://gameit.tech/lenses-45/
P.S. Публікації в телеграм-каналі з’являються швидше, тут лише архів найважливішого. Телеграм проекту: Game It