Мистецтво ігрового дизайну [45]: Конкуренція проти Кооперації

Lense 45

Тип балансу 6: Конкуренція проти Кооперації

І заключна лінза в цьому типі балансування гри.

🔎 Лінза #45. Конкуренція проти Кооперації.

Баланс конкуренції та кооперації може бути реалізований різними цікавими способами. Скористайтесь цією лінзою щоб дізнатись чи ці фактори збалансовані у вашій грі належним чином. Задайте собі наступні запитання:

– Якщо «1» це конкуренція а «10» це кооперація, яке число варто присвоїти моїй грі?
– Чи можу я дати гравцям вибір – грати кооперативно чи конкурентно?
– Моя аудиторія більше надає перевагу кооперативним чи конкурентним іграм, чи міксу?
– Чи командне змагання (конкуренція) має сенс у моїй грі? Моя гра цікавіша та веселіша з командним змаганням чи індивідуальним?

Попередня Лінза #44: https://gameit.tech/lenses-44/


P.S. Публікації в телеграм-каналі з’являються швидше, тут лише архів найважливішого. Телеграм проекту: Game It