Мистецтво ігрового дизайну [44]: Кооперація

Lense 44

Тип балансу 6: Конкуренція проти Кооперації

🔎 Лінза #44. Кооперація.

Співпраця та командні досягнення успіху дають специфічне задоволення, що може побудувати міцні соціальні зв’язки. Використайте цю лінзу щоб вивчити кооперативні аспекти своєї гри. Задайте собі наступні запитання:

– Кооперація вимагає комунікацію. Чи мають мої гравці достатньо можливостей для комунікації? Як би можна було покращити комунікацію?
– Чи мої гравці вже є друзями, чи вони незнайомці? Якщо вони незнайомці, чи можу я їм допомогти «розтопити лід»?
– Чи присутня синергія (2+2=5) чи антергія (2+2=3) коли мої гравці діють разом? Чому?
– Всі гравці грають однакову роль чи спеціалізовану діяльність?
– Кооперація неймовірно посилюється коли відсутні способи виконати ігрове завдання одноосібно? Чи є в моїй грі такого роду завдання?
– Завдання, що стимулюють комунікацію спонукають до кооперації? Чи є в моїй грі завдання, що стимулюють комунікацію?

Попередня Лінза #43: https://gameit.tech/lenses-43/


P.S. Публікації в телеграм-каналі з’являються швидше, тут лише архів найважливішого. Телеграм проекту: Game It