Мистецтво ігрового дизайну [43]: Конкуренція

Lense 43

Тип балансу 6: Конкуренція проти Кооперації

Практично для всіх вищих тварин: конкуренція та кооперація є базовими моделями поведінки. З одними істотами доводиться конкурувати за виживання або протистояти їм, з іншими вигідно кооперуватись щоб збільшити кількість очей і рук та розподілити відповідальність.

Конкуренція (змагання, протистояння) та кооперація в іграх на подобаються ще й тому, що ми можемо у безпечні обстановці перевірити поведінку свого оточення і цих двох базових моделях групової поведінки.

🔎 Лінза #43. Конкуренція.

Визначення хто крутіший в чомусь є базовим людським потягом. Ігри з конкуренцією, змаганням та протистоянням можуть задовольнити цю пристрасть. Використайте цю лінзу щоб упевнитись, що ваша змагальна гра зроблена так, що гравці хочуть в ній перемогти. Задайте собі наступні запитання:

– Чи моя гра пропонує чесне вимірювання рівнів навичок у гравців?
– Чи хочуть гравці перемогти в моїй грі? Чому?
– Перемога в цій грі дає можливість людям відчувати гордість? Чому?
– Чи може новачок осмислено конкурувати в моїй грі?
– Чи може експерт осмислено конкурувати в моїй грі?
– Чи може експерт загалом бути впевненим у своїй перемозі над новачком?

Попередня Лінза #42: https://gameit.tech/lenses-42/


P.S. Публікації в телеграм-каналі з’являються швидше, тут лише архів найважливішого. Телеграм проекту: Game It