Мистецтво ігрового дизайну [42]: Голова та Руки

Lense 42

Тип балансу 5: Голова проти Рук

Цей тип балансування трохи прямолінійний: скільки в грі варто працювати фізично (гребсти, штовхати, переставляти, несамовито тиснути кнопки тощо), та на скільки варто підключати мислення. І ці дві речі не на стільки чітко розділяються як би можна було подумати. Багато ігор містять постійне стратегування та вирішення задач попри те, що час від часу доводиться спритно працювати руками та ногами.

Власне, що тут важливо? Важливо в першу чергу розуміти свою аудиторію, що вона воліла б робити більше у вашій грі – міркувати чи рухатись.

🔎 Лінза #42. Голова та Руки.

Бейсбол на 90% це розумова гра. А друга половина – фізична. (Йогі Берра)

Щоб переконатись, що ваша гра містить реалістичний баланс розумового та фізичного, задайте собі наступні запитання:

– Мої гравці шукають безглуздого екшена чи інтелектуального виклику?
– Чи додавання більше місць в моїй грі, що задіює мислення та вирішення загадок може зробити її цікавішою?
– Чи є в мене в грі місця, де гравець може дозволити собі розслабитись і просто грати без обдумування?
– Чи можу я дати гравцеві вибір – досягати успіху через вправляння та високий рівень спритності чи через розробку розумної стратегії, яка працює без надмірних фізичних навичок?
– Якщо «1» означає повністю фізична а «10» – повністю розумова, яке число буде відповідати моїй грі?

Ця лінза, очевидно дуже добре працює в сполученні з лінзою #19: Гравець.

Попередня Лінза #41: https://gameit.tech/lenses-41/


P.S. Публікації в телеграм-каналі з’являються швидше, тут лише архів найважливішого. Телеграм проекту: Game It