Мистецтво ігрового дизайну [41]: Навичка та випадок

Lense 41

Тип балансу 4: Навичка та випадок.

Ми вже згадували про механіки навичок та випадковості (лінзи: 34, 35, 36). Це дві протилежні сили будь-якої гри. Надто багато рандому нівелює навички гравця і навпаки. Тут немає простої відповіді – якісь гравці полюбляють ігри з мінімальним вкрапленням випадку і навпаки. Ігри на навичках чимось схожі з змаганнями атлетів, які потребують грамотного суддівства. Ігри на випадковостях більше підходять для релаксу.

Щоб поцілити тут в баланс, вам доведеться повернутись до лінзи 19: Гравець, щоб зрозуміти яке співвідношення навичок та випадковості буде правильним для вашої аудиторії.

Один із частих способів балансування тут, це одночасне поєднання випадку та навичок. Наприклад, які карти вам попадуть з колоди – це випадок, а от як цими картами ви зіграєте – це вже навички. Кинути кубик, щоб отримати кількість клітинок на які ви можете піти – це випадок, вибір напрямку руху – це навичка.

🔎 Лінза #41. Навичка та випадок.

Щоб допомогти визначити як балансувати навички та випадок у вашій грі, задайте собі наступні запитання:

– Мої гравці тут для того щоб отримати справедливе суддівство (навичка) чи для того, щоб ризикнути (випадок)?
– Навички це більше про серйозність ніж випадок: моя гра серйозна чи казуальна (випадкова)?
– Чи є в мене в грі нудні частини? Якщо так, то чи не оживить їх впровадження елементів випадковості?
– Чи є в моїй грі надто рандомні частини? Якщо так, то чи заміна їх на елементи, що потребують навичок та стратегування не дозволить гравцям відчувати більше контролю в грі?

Попередня Лінза #40: https://gameit.tech/lenses-40/


P.S. Публікації в телеграм-каналі з’являються швидше, тут лише архів найважливішого. Телеграм проекту: Game It